Robin šla na Hiphop a viděla tam nového kluka. Jmenoval se Jacob. Byla to láska na první pohled jak se říká uhodil do nich blesk. Po Hiphopu šla domu a zjistila že se přistěhoval do bytu vedle jí. Šel pozdravit sousedy nejdříve jí protože je nejblíže. Robin šla otevřít. Oba nemohly uvěřit svým očím. Ještě spolu zatím nikdy nepromluvily ani jedno slovo. Robin se zastyděla a nevěděla co říci. Jacob se začal s Robin bavit. Robin měla křišťálové oči. Potom jí Jacob pozval do parku plný lásky a snů. Jacob řekl že jí chce něco říci. Milá Robin já tě zasekl se a když chtěl mluvit dál tak začal zvonit mobil. Ty to nezvedneš zeptala se Robin. Ano zvednu je to má máma řekl. Dobře já počkám řekla Robin a odvzdychla si. A Jacob jí potom řekl že musí domů řekl to tak smutně až se z toho rozbrečel. Robin si opět odvzdychla a řekla ano tak běž. Ráno spolu Robin a Jacob šli do školy a vzali to parkem což byla o pár minut delší cesta. Robin nikdy nešla parkem do školy. Robin chtěla říct že miluje Jacoba ale vzpomněla si že Emma před týdnem říkala že miluje jednoho kluka jménem Johny prej se s nim potkala v parku před naším barákem. Teprve teď mi to došlo. Všechno to nedávalo smysl protože bylo divné že se na Emmu neptal a Emma na něho taky ne. Byli sme konečně ve škole ale pořád sem nad tím přemýšlela.
Ahoj líbí se vám můj příběh???
Pokud ano tak napište a napište co by ste změnily. Zajímá mne jestli chcete vidět postavy.
ČTEŠ
Láska na prvním místě
RomanceRobin je desetiletá dívka která má smaragdově zelené oči a tmavě hnědé vlasy. Miluje Hiphop taky peče a hraje.