Prolog

281 31 25
                                    

Wilkołaki. To stworzenia, które od pokoleń zatruwają nasz świat. Moja rodzina od dawien dawna stara się, aby ludzie niewtajemniczeni byli bezpieczni. Wraz z innymi grupami łowców z całego świata polowała na nie i zabijała. Tak jest do dziś. Kiedy moja matka chciała pomóc  wyeliminować zagrożenie w mieście, w którym zamieszkał mój wujek z rodziną, została zamordowana przez jedną z tych bestii. Jej dobre intencje poszły na marne, ponieważ te potwory nie dały jej nawet chwili, aby mogła się obronić. Moja matka zginęła jako bohaterka, która chroniła rodzinę, chociaż nie powinna umierać. Obiecała mi, że jak wróci góra za pół roku, to zabierze mnie na pierwsze polowanie, jednak do tego nie doszło. To, że zginęła niewinna kobieta, moja matka, nie daje mi żyć, więc podjęłam decyzję. Wyjeżdżam do Beacon Hills, do wuja. Jadę tam, by być wśród bliskich i na pogrzebie rodzicielki. Jednak moim priorytetem jest zemsta. Ja Miranda Argent, córka Kate Argent, przyrzekam pomścić moją matkę i wymordować zarazę wilkołaków. Co do jednego.

-----------------------------------------

Hej hej witajcie! Jak mogliście zauważyć, przychodzę do was z książką na podstawie serialu "Teen Wolf". Jesteście zaciekawieni? A może już je skreśliliście? Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie!

~marzycieeeelka💞💞💞

Przez zemstę, do miłości | Teen WolfOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz