buluşma

26 3 2
                                    

ZAYN eşyalarını topladı ve bana yer verdii . Utancımdan konuşamıyordum Zayn bana yaklaşarak kulağıma "Bu gün sana çarpıp canını yakmak istememiştim ÖZÜR DİLERİM" dedi .Kafamı öne eğip "özür dilerim benim hatamdı"  dedim.  Zil çalınca hemen eşyalarımı toparlayıp sınıftan çıkıyordum ki Zayn beni kolumdan tuttu  ."Bu gün benle bir yemeğe gel  kendimi tanıtıp senden özür dilemek istiyorum " dedi .Cevap bile vermeden oradan uzaklaşmak istiyordum ama yanlışla ağzımdan "evet" kelimesi ççıktı.Hala ona nasıl böyle bir cevap  verdiğimi bilmiyordum.Ve bana saat 8:00'da seni evin önünden alırım dedi.Koşar adımlarla eve yürüyordum az zamanım vardı,güzel olmalıydım...saat tam 8:00 gösterdiğinde üstüme gece mavisi mini bir elbise giydim tam o anda kapı çaldı.ben çok sportif giyinen biriydim o yüzden yeni aldığım topukluların içinde yürüyemiyordum,kapıya doğru yöneldim ve karşımda Zayn'le karşılaştım.Zayn bana 'çok güzel olmuşsun'dedi.ağzımdan sadece'saol' kelimesi çıktı.beni arabaya kadar götürdü ve kapımı açtı.Tüm yol boyu salak gibi onu izlemiştim ama o bu durumdan rahatsız gibi değildi hatta bana bakıp gülüyordu.ARAba yemek yiyeceğimiz restoranta varınca arabadan inip kapımı açtı ve beni belimden tutarak kendiine doğru çekti bir an göz göze geldik çok utanmıştım ve kafamı yere eğdim . garson bize bir masa verdidi tam oturmak için sandalyeme yöneldiğimde Zayn'nın arka masadaki kıza baktığını fark ettim.Çok üzülmüştüm kız bana sankı öldürücekmiş gibi bakıyordu.Garson yanımıza yaklaştı ve siparişimizi sordu ben de kendime salata söyledim.Zayn'le aramızda hiçbir konuşma olmamıştı ve sürekli arka masadaki kıza bakıyordu.Moralim bozulduğu için makyajımı tazelemek bahanesiyle lavabo ya gidiceğimi söyledim tam kalkarken Zayn beni kolumdan tuttu ve "seni üzdüysem özür dilerim"dedi.cevap vermeden kolumu çektim ve tuvalete doğru yöneldim.Tuvalete girdim ve yüzümü yıkadım çok sinirlenmiştim belkide hatasıını anlamıştır diyerek  tuvaletten çıktım masamıza doğru yöenldiğimde o kızla Zayn'ı öpüşürken buldum çok sinirlenmiştim masaya gidip çantamı aldım tam o anda Zayn bana baktı hiçbir şey demeden kendimi yola attım...

İLk GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin