Tanıtım

371 5 4
                                    

ELVAN : Tahir'in karısı Selim ve Seray'ın annesi. Oğlu Selim,in geçirdiği kazadan sonra hayatı alt üst oluyor. Bir cinnet anında kocası Tahir'i öldürüyor. Cezaevine giren Elvan'ın tek isteği oğlu Selim'i tekrar sağlıklı görmek ve kızı Seray'a yaşattığı hayal kırıklığını tamir etmekti.

FUAT : Aysun'un kocası Nazlı'nın babası. Cezaevindeki Nuran'ın çocukluk arkadaşı Nuran sayesinde Elvan'la tanışıyor ve davasını üstleniyor. Karısıyla yaşadığı sorunlardan dolayı kızı Nazlı da sağa sola savruluyor.

AYSUN : Fuat'ın karısı Nazlı'nın annesi.

NAZLI : Fuat ve Aysun'un kızı. Evdeki mutsuzluğu kendi özeline fazlasıyla yaşıyor

ATIF SİNAN ŞANAL : Atıf'ın hayatı Selim'in kazasından önce ve sonra diye ikiye ayrılıyor. Yıllarca ailesinden aldığı parayla geçinip har vurup harman savururken yaşadığı kaza hayatını alt üst etti. Ailesi tarafından yurt dışına kaçırıldı. Bir süre ortalarda görünmedi dosya kapandı tam o sırada Selim'in ablası Seray'a aşık oldu.

SERAY : Ailesi dağıldıktan sonra kendisine hayata karşı dik duracağına söz verdi. Kardeşi Selim'in kazasına sebep olan Şanallar'ın oğlu Atıf'a karşı ilgi duyuyor. Hayatı Selim'in başına gelen kaza öncesi ve sonrası diye ikiye ayrıldı. Hayata bakışı değişti. Yaşama dirayeti ve zekası sayesinde tutundu.

EKREM ŞANAL : Atıf'ın babası İnci'nin kocası.

İNCİ : Atıf'ın annesi. Ekrem'in karısı

SELİM : Elvan'ın küçük oğlu. Tüm hayali futbolcu olmak olan küçük Selim'in hayatı yaşadığı bir trafik kazası sonucu değişiyor. Atıf Şanal'ın ona arabayla çarpması sonucu sakat kalan Selim, daha küçük yaşta hem hayallerinden hem hayatından oluyor. Annesinin cezaevine girmesiyle teyzesinin ve hayırsız eniştesinin yanına yerleşiyor. Selim hayatının baharında ablası Seray'la yapayalnız kalıyor. Hayata karşı en sessiz mücadeleyi veren kişi Selim.

REMZİ : Tahir'in abisi Suzan'ın kocası. Rıfat ve Gülsüm'ün babası. Tahir öldükten sonra kızı Seray'ı yanına alıyor, ona elinden geldiğince babalık edip, karısının ve kızının baskılarından korumaya çalışıyor.

SUZAN : Remzi'nin karısı. Gülsüm ve Rıfat'ın annesi.

RIFAT : Remzi ve Suzan'ın oğlu. Ailenin en temiz ve iyi niyetli kişisi. Sınırları geçilmediği sürece herkese karşı sevecan ve anlayışlı. Kuzeni Seray'a içten içe aşık. Seray'ın onu reddetmesinden çok korkuyor.

GÜLSÜM : Remzi ve Suzan'ın kızı. Seray onların yanında yaşamaya başladıktan sonra içindeki kıskançlığı farklı yönlerden dışa vuruyor.

AVUKAT YAMAN : Avukat Fuat'ın dostu, sırdaşı onu Fuat'ı hem abisi hemde hocası gibi görüyor.

CENGİZ : Elvan'ın kardeşi Meral'in kocası, Senem'in babası. Çıkarına uygun düşecek ne varsa yapar.

MERAL : Elvan,ın kardeşi, Cengiz'in karısı, Senem'in annesi.

SENEM : Cengiz ve Meral'in kızı.

Dayan Yüreğim Atıf & SerayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin