İçimdeki Karanlık

176 42 5
                                    

Asi ve bir o kadar da güçlü olan kızın hayatı ailesinin ölümünden sonra değişecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Asi ve bir o kadar da güçlü olan kızın hayatı ailesinin ölümünden sonra değişecekti. Daha 15 yaşındayken ailesi gözünün önünde öldürüldü,ne kadar acï verici olduğunu bir de siz düşünün.Tabi bizim kızımız durur mu?? durmaz.Ailesinin intikamını almayı başaracak,başaracak fakat birisini öldürmeyi unutacaktır. Birbirlerinden nefret edecek olan bir kïz ve erkeğin korkunç hayat hikayesi olacak...Her saniye ölmek isteyen,yaşadıkça kahrolan,mutlu kelimesini unutan,intikam almaya yemin eden biri...Gecmişinden kaçmaya çalıştıkça,geçmişi onu bïrakmayacak ve heryerde karşısına çıkacak. Kïzımız tam herşeyi unutmuşken aniden karşılaştığı geçmişi yüzünden deli hastanesine düşecek,oradan kurtulmanın yollarını arayacak. Deli hastanesi normal bir deli yeri gibi değildi. Kızın anlam veremediği değişik olaylar oluyordu. Her gece çatı katından gelen sesler ve sadece ona görünen ruhani canlılar,acaba kızın geçmişi miydi??? .................................................... Korkuyor musun? Evet korkuyorum,hayattan,herşeyden,en çokta kendimden.Kendi iç dünyamdan,yalnızlığımdan.Her an ölecek gibiyim.Yaşayan ölüyüm galiba.Ya da yaşamayı unutmuş biriyim.Dünya ve ben,çok saçma iki kavramız,hiçbir zaman beraber ilerleyemedik.Yaşayamadım,yaşamayı bilemedim.Sadece akışına bıraktım ama olmadı yine beceremedim....Hayat ve ben işte hiç olmadı. Korkularım ve geçmişim beni hayal kırıklığına uğrattı.Her şey biti derken,aslında yeni başlamışı.Delicesine ölmek isterken,hayat beni yaşamaya zorluyordu.Ya ben hayatı yaşayacaktım,ya da hayat beni yaşayacaktı...

HARİKA BİR KİTAP KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM.
Yazarı:karanlikmelek_
BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.

Kitap TanıtımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin