Rozdział 1

47 1 0
                                    

St.szeregowy Garret Antonio były policjant Włoch dostaje medal za zasługi wojskowe w bitwie o Sergant podczas której zabił dowódcę wojsk wrogich Badunga Bari Unga. Oddajemy mu teraz głos.
Tak naprawdę celowałem w naszego dowódcę Generała brygady Will'a Okachi , ale tuż przed oddaniem strzału dostał strzałom w nogę i upadł , nieszczęśliwie się złożyło , że trafiła w ich dowódcę.
Dziękuje za słowa pochwały pana Generała broni Diego Muffina. Ale chciałbym powiedzieć , że nie zasługuje za to oznaczenie dajcie je lepiej St. chorążemu sztabu Michaelowi Jurado za jego posłuszeństwo naszemu prezydentowi. Na dziś żegnam. Odstawiłem mikrofon i rzuciłem medal na ziemie , bez żadnych odpowiedzi na pytania reporterów wyszedłem ze studia i weszłem do mojego auta , żeby pojechać do baraku w OverBridge. Wjechałem w boczną uliczkę , na której oprócz mnie i jakiegoś gościa , nikogo nie było. Nagle nie znajomy rzucił mi coś pod koła , a zaraz potem złapałem gumę i gościu wybił mi szybę w aucie. Przeskoczyłem na siedzenie z boku i wyjąłem broń. W tym czasie bandyta otworzył drzwi od samochodu i wyjął GSR 1911 chowając się za samochodem. Wyszedłem z auta celując z MP7.
-Kim jesteś - zapytałem
-Jestem twoją zgubą - odpowiadając nieznajomy wyskoczył zza samochodu i wystrzelił , na szczęście nie trafił we mnie. Oddałem serie ołowianych kul w jego pierś , upadł podeszłem sprawdzić czy żyje , nie żył. Przeszukałem jego ubranie i wezwałem karetkę , mimo , że nie żył. Miał przy sobie jakąś kartkę z napisem " Zlecenie od Kapitan Mary Muller - zlikwiduj cel : St. szeregowy Gerret Antonio - do rebeliant D.M. - zapłata od organizacji A.M.A.X. :150$ tel. 323 454 676". Schowałem karteczkę do kieszeni i czekałem na pogotowie , aż przyjedzie zabrać trupa. Przeładowałem MP7 i zabrałem GSR 1911. Kiedy karetka przyjechała zabrała trupa do karetki i posprzątali krew. Samochód musiał iść do naprawy , więc wróciłem Autobusem. A w domu zadzwoniłem do Kapitan Mary Muller. Ze słuchawki usłyszałem "Halo".

Inna PlanetaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz