mijn leven deel 2

32 2 1
                                    

hoi met mij (daantje) ik had bijna straf omdat ik heel nodig naar de wc moets maar door de stomme regel die de leraren hebben bedacht kan en mag dat niet meer tijdens de les. dus.... ik deet het bijna in mijn broek!!!! onze leraar duits kan echt niet tegen stof en in mijn boek zit zoveel stof omdat ik het nooit maak (hihihi).maar ik moet wel een keer me boek open maken dus in dit geval had ik daar heel veel zin in (ik kijk met en gemeen gezicht en mijn boek voor mijn mond)ik hield mijn boek voor mijn mond ik stond op het punt om teblazen VOL!!! op zijn gezicht gericht tot...... tes tegen me aan stotenen al het stof uit mijn boek viel NNNNNEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! de kinderen uit mijn klas wisten dat ik een betje raar was. maar ze hadden niet verwacht dat ik ging gillen. nu zou je denken dat ik er nu toch uit word gestuurd maar dat is niet zo bij deze man. terwijl de meester te toetsen van de grond opraapt omdat hij zo is geschrokken en de kinderen in de klas allemaal zijn bij gekomen van wat er was gebeurd. veeg ik het stof wat voor de gek (me leraar) was bedoelt van mijn tafel. maar op dat moment gaat mijn leraar omhoog en adent zo VOL!!!! dat hopje stof in en hij trekt zijn mond zo ver open dat iedereen wist wat er ging gebeuren.(er kon wel een oliefand in die mond. meestal als mijn leraar niest vind ik het echt ranzig maar nu vond ik het heel fijn. als mijn leraar niest valt zijn bril altijd af en dan zit hij niks meer. dit wat dus een perfekte kans om naar de wc tegaan.(geef toe het is best wel een goed idee) TTTTTRRRRIIINNNNGGGGG!!!!!!!!! TTTTRRRIIINNNNNGGGGG!!!!!! oh nee tes komt naar mij toe terwijl ik mijn handen aan het wassen ben. wat heb je gedaan net je renden ineens weg. ja ik moest naar de wc.

dit is het 2de deel en erkomt er nog een hoor als je het leuk vind laat het dan even weten.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 05, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

mijn leven deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu