Mina olen Harry ja see lugu räägin inimesest kes muutis mu elu täielikult. Aga kuna sa seda juba loed järeldan ma et sa tahad teada kes oli see inimene ja mis juhtus nii et ma ei hakka pikalt plärama.
----------------------------------------------------------------------
Oli juuni algus. Ma elasin kohas kuhu tullakse suht palju suveks puhkama ja meil oli poistega kokku lepe et ,,tervitame" kõiki uusi meie vanuseid tüüpe kes suveks või üldse siia kolivad. Loosisime välja ühe nime kes peab kirjutama kirja mis kutsuks uustulnuka metsa. See oli meie viis saada teada kui julge ta on ja kas ta sobib meie sekka. Ja nagu kiuste oli nimi mis välja loositi Harry ehk mina. Õhtul hakkasin kirjutama kirja see oli uustulnukale kes kolis ajutiselt minu kõrval majja. Hakkasin kirjutama
Kohtume vana metsamajakese juures 3.juulil kell 12:00.
Hr.HPärast kirja kirjutamist mõtlesin endamisi et pole kunagi nii totrat kirja kirjutanud. Kuna mina kirjutasin pidin ka mina kirja ära viima see oli üks järjekordne veider reegel tegelt olid kõik need reeglid veidrad aga kuna ma enam ei kuulu sinna klubisse pole minu öelda mis on veider ja mis mitte. Õnneks oli neil ühekorruline maja ning aken oli lahti ja siis polnud midagi muud teha kui kiri lauale panna ja korras toa sisustuse järgi arvasin et ta on poiss ja jäingi seda uskuma. Pärast läksin vana metsa juurde teistega hommseks asju valmis seadma kuigi neid ei olnud ju väga palju valmis seada. Pärast jäime vana maja juurde ööbima. Öösel aga ärkasin üles ja kuulsin nagu keegi kõnniks meie poole. Aga kõik teised ka üles no mitte päris kõik Carl magas ikka edasi ta oli kõva unega. Poisid võtsid kurikad ja jooksid inimesele kallale. See oli tegelikult päris tobe kuna see keda nad ründasid oli...