3.peatükk ,,Pärandus"

36 4 0
                                    

Tõsiselt miks ma peaks asjad kokku pakkima lihtsalt minema sõitma? Mu pere on siin. Jaa... Kui sa siia jääd jäävad nemad ka ja siis pole ohus sina vaid ka su pere. Hoolid minust w? Juu. Kao asju pakkima kui sa surma ei taha saada? Olgu siis proua hooliv. Kao! Jaja. Kuri tüüp ikka. Mul on kõrvad peas. Kui ma asjad pakkinud sain oli Andrea juba autoga mu akna taga. Vana sa üldse oled? Ebaviisakas on kellegi vanusest rääkida. Ei tõsiselt sa ei tohi autoga sõita. Lähed kitud emmele ära w? Ei. Siis istu autosse. Ooou... Ära kihuta! Aga meil on kiire. Seal oli politsei! Pekki. Mida sa teed me sõidame nii puuse! Ära ole nanni punn. Ei olegi. Oled. Kas me pääsesime? Loodame. Nüüd lähme aeglaselt. ahh... Hea küll sinu võit aga see on sinu süü kui maasturid meile järele jõuavad. Maasturid? Tead küll prillidega mehed ülikonnad seljas... Sõidavad maasturitega? See kõlab tobetalt. Hea küll ma saan aru et nad on... Oota miks nad üldse sind jälitavad? Pole sinu asi. Pool tundi tagasi just sai minu asjaks. Noo... Hea küll ma räägin! Minu käes on teemandid mida nad tahavad. teemandid? Jah. Anna neile lihtsalt ära. Siis nad tahaksid mu ära. Miks? Sest nad ei taha et pillatud teada saaks. Ja pealegi on teemandid minu pärandus mille ma emalt sain. Su ema on surnud? Jaa mis siis? Ei midagi. Kuule kas need on need maasturid? Jep kihutame!

Hr.HWhere stories live. Discover now