In noaptea de Halloween toti copii costumati in fantome, varcolacii si multi alti monstri au plecat la colindat. La inceput li s-au parut o seara minunata, pana cand au auzit o voce groase de barbat. Nu au luat in seama aceste voci crezand ca nu este nimic important.
Au urcat in lift. Au ajuns la etaju 13 apartamentul 69. Se spune ca etajul 13 este bantuit de o dadaca care a murit in noaptea de Halloween. Copii fiind prea incantati ca in sfarsit pot face ce le place lor cel mai mult, sa sperie lumea, nu au crezut in aceste "fantezii".
Iesisera din lift si deodata s-a auzit o melodie stranie......Andrei fiind cel mai mare dintre ei nu sa speriat de zgomot. Un curier le-a spus copiilor ca pe Etajul 13 sunt niste gemeni ciudati, si ca spiritul bonei , da tarcoale in fiecare noapte de Halloween.
Toti copii erau speriati! Doar un singur baietel pe nume Stefan a avut curajul de a colinda etajul 13 apartamentul 69 unde a murit dadaca....
Alexandra, a intrat si ea in apartament. Usile s-au trantit, geamurile se inchideau si se deschideau singure. Tabloul dadacii, a inceput sa vorbeasca! Si le-a spus:
-Cine indrazneste sa ma trezeasca?! intrebase spiritul dadacei
Copii nu mai puteau de frica. Stefan si-a adus aminte ca el a citit o carte aproape la fel cu se intampla in acel moment
Trebuia sa faca Spiritism pentru a putea ucide spiritul. Dadaca a deschis usa si a mai luat in apartament inca 6 copii pentru a putea face Spiritismul.
Alexandra a pus 12 lumanari in jurul unei mese rotunde, si le-a aprins. Spiritul bonei a intrat in Andrei, si a inceput sa spuna ce trebuie sa faca pentru a putea omora spiritul ei.
Primul pas trebuia sa omoare o pisica, al doilea trebuia sa tunda o oaie si sa ia blana oii si sa faca din ea o caciula din blana de oaie.
Deodata masa a inceput sa se ridice in sus. Cei 8 copii nu trebuiau sa isi dea drumul la maini. Ei au avut impresia ca spiritul a fost omorat.