Stau si privesc pe geam locurile necunoscute...privelistea tomnatica de sfarsit de vara te face sa te simti putin neprimit pentru locuitorii cei noi in cartierul acesta select,ceea ce este si cazul meu..Dupa ce am plecat in fuga din casa copilarie mele si orasul in care am trait mereu am ajuns ca in timp record de 10 minute sa trebuiasca sa-l paresesc fara a-mi lua macar ramas bun...
Calatoresc inca de un an dintr-un oras in altul iar acum ultimul meu drum este spre Spania in Madrid...acolo tata avea casa in care a copilarit si cum parintii lui sa zicem ca erau cunoscuti in tara ma astept sa fie mai mult o vila...dar mie nu imi trebuie nici o vila,mi-e dor de apartamentul meu din New York si de orasul meu natal,ce sa mai zic de toti prietenii mei...
Kassandra a nascut in urma cu 3 luni un baietel care seamana foarte mult cu Vlad...am vazut o poza pe telefon alt fel nu puteam cumunica,iar peste 2 luni isi vor oficializa iubirea,iar eu nu am cum sa pierd acel moment..vreau sa-mi cunosc "nepotelul" si sa-mi revad cei mai buni prieteni...
Singurul om de care mi-a fost cel mai dor pe parcursul a un an era Kevin...nu stiu cum dar il sinteam langa mine desi el nu mai este, chiar daca inca nu a fost gasit,poate a vrut sa scape de mine si nu ia mai pasat ,desi eu inca tot il iubesc si il voi iubi mereu...daca imi e dat sa traiesc in trecut asa voi face..
-Scump-o am ajuns!imi spune tata introcandu-si capul de la volan spre mine..
Ies din masina si dau o de cladire imensa cu culoarea predominanta fiind alb...Dumnezeule asta nu este o casa,nici o vila,este cat o resedinta mai bine zis...
-Maricica,cand eram si eu mic parea mult mai mare dar acum este mai modernizata putin asta se observa!spune tata uitandu-se si el la resedinta care ne-a captat toata atentia..
-Buna ziua domnilor si domnisoara Will!Bine ati venit in noua voastra casa si vechea in cazul domnului Will!Eu sunt Ben,servitorul si consilerul dumneavostra!
Eu:Ceau!
Mama & Tata:Bine te-am gasit Ben!apoi dau mana cu el
Am intrat in gradina resedintei care era atat de verde ....peste tot era plin de copaci si de flori care iti inmierezm-au mirosul...gradina asta era mega uriasa,sper sa am norocul sa nu ma pierd in ea..sper
Dupa cam o ora in care ne-a aratat jumate din gradina am decis sa intram inuntru-l resedintei..adica casei noastre..v-a trebui sa ma obisnuiesc sa-i zic casa...
Am ramas efectiv cu gura cascata...era totul atat de select incat ma simteam ca o regina,arata mai mult de cat uimior...tavanul era de cam 50 de metri de noi iar candelabrul urias din mijlocul tavanului era din cristal care dadea o lumina atat de calda...
******
Dupa 3 oreInsfarsit am ajuns si la camera mea...parca si presimt de ce camera simpla si monotona o sa dau...deobicei camerele noi sunt asa dar in fine..
Apas clanta si dau de un negru care e prodominant in toata camera si nici o sursa de lumina infara de ledurile de deasupra patului...Cum naiba se poate??Cred ca am gresit camera!
Ben:Nu a-ti gresit camera domnisoara Will!Aceasta este noua voastra camera...parintii tai mi-au zis ca-ti place foarte mult negrul asa ca am zis sa ma ocup eu de decorarea ei..
Nu m-am mai putut abtine si i-am sarit direct in brate de fericire...
Eu:Mersi!Mersi!Mersi!
Ben:Nu ai de ce aceasta imi e slujba domnisoara Will!imi spune Ben dadu-mi drumul din imbratisare
-Nu cred ca am voie sa fiu chiar atat de aproape de tine, domnisoara!Eu:Eii haide acum doar nu strica daca imi dai o simpla imbratisare, no?Si nu-mi mai vorbi asa formal,poti sa-mi spui Tania!spun eu zambindu-i si dand mana,el facand la fel..
Ben:O sa va las sa va obisnuiti cu camera domnisoa..adica Tania,daca ai nevoie de ceva sa ma strigi!
Eu:Ok Ben..mersi inca odata!
Ma intorc din nou spre camera si ma gandesc cat de bine ma voi simtii in ea,nu cred ca v-a mai trebui sa ies din rese..adica casa.
(Aceasta este camera Taniei)
**Perspectiva lui Richard(tatal Taniei)**
**Convorbire telefonica**
Eu:Pai daca vrei poti veni maine dimineata la noi si vom mai discuta despre marfa..apoi sa-mi arati si mie noul nostru "loc de munca"...
Lup:Desigur domnule,la 10:00 voi fi la dumneavoastra...
Eu:Perfect...o sa am sa-ti mai prezint si sotia mea si fiica mea asa sa vezi sa nu intarzii!
Lup:Da domnule!
**Convorbire telefonica incheiata**
Hey,bine v-am regasit!!😹😹
Acesta este continuarea cartii asa ca am zis sa nu mai fac din nou cap.1 si sa continui exact cu cap.42..
Sper sa va placa inceputul volumului 2!!
Va pup😘!
👋👋