Hey! Reméltem, hogy ezen hetemről valami kis izgalmas (vagy legalábbis érdekes) dolgot tudok írni így búcsúzóul, hiszen diákhét volt és pénteken mentem volna az első közösségi szolgálatomra, amit már nagyon vártam. Erre nem pont most betegszek le? Hát persze! Mivel hiba csúszott a számításomba és mert már le akarom ezt zárni (nem mintha nem élvezném, mert nagyon szerettem ezt írni) gondoltam most inkább néhány tényt osztok meg magamról, hogy azért ne hagyjam ilyen üresen ezt a részt.
- Barna a hátam közepéig érő hajam van
- Van egy szőke hajtincsem, ami teljesen természetesen van ott
- A szemem kék, de befelé menet a pupillámnál már barna
- Nemrég nekiálltam a Gotham című sorozatnak és tegnap este elértem az utolsó magyar feliratos részig
- Most tartok a Shadowhunters 2. évadának 2. részénél
- Imádok olvasni (főleg fantasykat)
- Még régebben kiolvastam a Fairy Oak című könyvsorozatot, amit nagyon szerettem.
- A kedvenc Harry Potter könyvem a Titkok Kamrája, amit már legalább ötször kiolvastam
- A kedvenc Percy Jackson könyvem a Titán Átka az Olimposz hőseiből pedig a Hádész Háza (bár a Blood of Olympust még nem olvastam)
- Nem tudom milyen sorozatnak álljak neki. Tudnátok ajánlani?
Ennyi lett volna ez a kis könyvem és remélem, hogy ez a rész méltó lezárása lesz a kihívásnak. Még egyszer nagyon-nagyon-nagyon-nagyon...
-2 órával később-
...nagyon-nagyon-nagyon köszönöm a kihívást @TmeaOrosznak. Nagyon élveztem ezt írni és mivel ezek nem maradhatnak ki még két pontot hozok nektek, akit nem érdekel ez már nyugodtan pörgesse el.
Szóóóóval...
1. Zenék, amiket a héten (ez esetben két héten) rongyosra hallgattam:
Nem feltétlenül olyan sorrendben, ahogy tetszenek, de ezek voltak azok.
2. Képek (azaz fanolás J)
SPOILER...
Három dolgon gondolkozok a Gothammel kapcsolatban...
a., Jerome milyen helyes! Egyébként is imádom Jokert, de ezzel a színésszel... meghaltam!
YOU ARE READING
WeekPad #3 //BEFEJEZETT//
ChickLitMutasd be a heted! Ez egy körkönyv, amit nagyon köszönök @TmeaOrosznak!