"Hadi geç kalıyosun" sesiyle uyandım ama o kadar uykum vardı ki zar zor kalkabildim bu sebeple şekerli bi kahve içip çıktım ama annemin dediği gibi geç kalmıştım yürücektim ta ki arkamdan "yine mi geç kaldın Sıla?" sesini duyana kadar , annemdi cama çıkmış bağrıyodu ve bu gün beni götürebilceğini söyledi . Çok oyalanmadan çıkmak zorundaydık ama işe yaramadı geç kalmıştım, hocadan özür diliyerek girdim içeri ve en arkadaki yerimi aldım tam sıraya kafamı gömcektimki iç sesim pelinsu başladı konuşmaya "kanka sence Aleyna Tilki hangi marka giyiyo" dedi ve yanlışlıkla "malsın mı?" dedim ve bütün sınıf bana baktı ve Büşra okulun en popiler kızı sessizliği bozup "hocam sınıfın IQ'su düştü siz boş verin" dedi ve bütün sınıf kahkaha atmaya başladılar ama önemsemedim çünki genelde böyle davranırlardı bana fakat Pelinsu gereken cevabı vermişti "evet sınıftan çıkman lazım pis sürtük " dedi ve sessizce ona hak verdim zaten günün kalanında pek bişey olmamıştı biraz hakaret yemiştim ve derslerin çoğunda uyumuştum son tenefüstü okulun en sessiz olan arka bölümüne gittim ve biraz Pelinsu ile konuştum,tartıştık,güldük felan ,sonraki derste biraz daha uyudum ...Sonunda eve geldim diye bağırdım anneme ama annem ses çıkarmadı ona baktım ama yoktu onu aradığımda ise bana uzun bi iş gezisinde olcağını söledi ve ben buna hazır değildim çünki bi tek annem vardı babam uzun süre önce ölmüştü ve ben annemden hiç ayrılmamıştım ...