"Yassine! Heb je brood gekocht?" Roep ik door het huis heen. Geen antwoord. Ik loop snel naar beneden en zie Yassine met Sara in de tuin spelen. "Heb je me niet gehoord?" Vraag ik lichtjes geïrriteerd. "Hahahaha rustig madam ik was druk bezig met Sara." Zegt hij terwijl hij een me een kus geeft. Ik en Yassine hebben een zalig huwelijk, we zijn net 2 beste vrienden. "Je moet straks de kinderen gaan halen, oké? Ik ga nu, tot overmorgen. Let goed op hun." Zeg ik met een grote glimlach. Ik kan altijd rekenen op Yassine, daardoor voel ik me vaak schuldig, en daardoor haat zijn familie me ook. Maar daar trek ik me niets van aan. Ik heb een drukke job, en dat accepteert hij.Ik neem nog een snelle kijk ik de spiegel en vertrek naar buiten. *bzzt* ik neem snel mijn telefoon uit mijn zak en zie dat Younes me belt, Younes is mijn collega en ex-klasgenoot. "Waar blijf je het vliegtuig vertrekt bijna?" Vraagt hij. "Ik ben er bijna." Zeg ik. Ik haak af en start de auto, op m'n snelste rijd ik naar Schiphol. Voor een grote opdracht moet ik in Amerika zijn met de andere. Nadat ik ben aangekomen stap ik snel uit en loop ik naar binnen, daar zie ik iedereen al staan. "Oef je hebt het gehaald!" Zegt Erick. Ik lach naar hem en ga vervolgens bij Soraya staan. "Schat zie ik er een beetje deftig uit?" Vraag ik. "Je ziet er prachtig uit." Hoor ik een stem achter mij zeggen, ik draai me om en zie Younes staan. Ik lach verlegen naar hem.
Ondanks dat ik hem lang ken, heb ik nog steeds dat verlegen gevoel bij hem.
We zitten ondertussen eindelijk in het vliegtuig... "Younes mag ik even je laptop lenen? Moet nog wat facturen betalen." Vraag ik. Hij knikt en overhandigd zijn laptop. *meest bezochte sites: datingsite.nl*. Ik kijk naar hem en zie hem rood worden. "Nog steeds opzoek naar een vrouw?" Vraag ik al lachend.||Deel 2||
Younes kijkt me doodserieus aan, met zijn mooie grijze kijkers. "Het was maar een grapje." Zeg ik snel. Ik betaal snel mijn rekeningen en geef de laptop terug aan hem. "Om een antwoord op je vraag te geven, nee ik heb nog steeds geen vrouw gevonden." Zegt hij al lachend. "Je vindt er wel 1, genoeg vissen in de zee." Zeg ik. "De vis die ik wil is niet meer beschikbaar." Zegt hij. Ik negeer hem volkomen en sluit mijn ogen. Ik wil even slapen, ik ben moe. "Saloua sta op." Hoor ik een zware stem zeggen. Ik doe mijn ogen open en zie Younes staan. "Hoe lang heb ik geslapen?" Vraag ik terwijl ik de slaap uit mijn ogen wrijf. "Een 10-tal uur." Zegt hij met een knipoog. Ik doe mijn gordel open en sta rustig op met m'n andere collega's. "Het is hier heet!" Roep ik in Soraya's oor. "Maakt niet uit, wallahi ik ga er van genieten once in a lifetime dat ik ik Amerika zal zijn schat,met of zonder opdracht." Zegt ze met een glimlach. Nadat we hebben uitgecheckt nemen we onze taxi naar het hotel. Ik neem in de auto mijn gsm en bel naar Yassine. "Mamaaaa!" Hoor ik Adam roepen door de telefoon. Ik krijg direct een glimlach op mijn gezicht door zijn schattige stemmetje. "Hoi lieverd! Alles goed met je?" Vraag ik. "Supelll goed." zegt hij enthousiast. "Geef je papa eens." Zeg ik. "Salaaaam." Zegt Yassine al lachend. "Hoe is het schatje?" Vraag ik. "Goed ben echt moe het is hier al 11 uur." Zegt hij. "11 uur en adam ligt nog niet in bed?" Vraag ik ongerust. "Hij wou je spreken bolle." Zegt hij. "Ik moet hangen Yassine, ik spreek je morgen slaapwel lieverd ik hou van jullie." Zeg ik. Ik haak snel af want we zijn bij het hotel aangekomen. Het is er werkelijk prachtig. "Soraya jij slaapt bij Erick, Rita jij bij Mohammed, en younes jij bij Saloua. Dit zijn de personen waarmee jullie de opdrachten in de tussentijd moeten mee maken, en don't worry de bedden zijn los van elkaar." Zegt m'n baas met een knipoog. Met veel tegenzin doe ik de deur open. Ik neem mijn kleren uit mijn koffer om een douche te nemen. "Ik wou eigenlijk gaan douchen." Zegt Younes met een duivels lachje. "Dan zul je even moeten wachten." Zeg ik met een knipoog.
JE LEEST
Verraad
General FictionSaloua is een 27-jarige vrouw die hamdoulillah gelukkig getrouwd is met haar man Yassine. Ze hebben samen 3 kinderen Sara (8 jaar) Adam (3 jaar) en Warda (1 jaar) ze hebben zowat een doodnormaal huwelijk. Geen geruzie, normale band en geen geheimen...