Rebecca pov.
Buna,ma numesc Rebecca Smith,am 19 ani,sunt o fire rebela,fac trafic de droguri si arme,fac parte dintr-o mafie,particip la curse ilegale de masini si motociclete,am o inima de gheata,nu am fost sarutata de nimeni,parintii mei au murit la un accident de masina.Am un frate mai mare decat mine cu 1 luna si am niste prietenii super buni.Dupa ce au murit parintii nostri,ne-am dus la matusa Ella,care doar ce aflase de cele intamplate,si este directoarea liceului inde invatam eu si Andrew,fratele meu.Eu arat cam asa:parul blond cu suvite albastre(vopsite),ochii de culoarea albastra,sunt slaba cu forme dorite de multe fete,buze rozalii si carnoase si nasul micut.Ei bine,asta e tot despre mine.
***De dimineata***
Ma trezeste alarma pusa aseara,pentru dimineata asta.Ma trezesc,imi fac rutina zilnica,ma imbrac cu un tricou cu un umar lasat de culoarea neagra,o pereche de pantaloni scurti albi cu talia inalta,si in picioare o pereche de adidasi rosii.Iar parul mi-l las lasat pe spate.Ma indrept spre garajul subteran si imi iau motocicleta mea YAMAHA,pornesc spre liceul unde invat,fiind prima zi de liceu dupa vacanta de vara,si ajung in 2 minute(doar am mers cu 470 km/h) si fac cateva drifturi pe acolo si toate privirile sunt pe mine imediat ce cobor de pe motocicleta.Imediat ce intru in liceu ma indrept spre locul unde se tine festivitatea de incepere a anului.Dupa ce directorul a terminat discursul,m-am indreptat spre locul unde se afla fratele meu.L-am vazut si imediat ma indrept spre el.
-Hei bro!Ce faci?
-Bine sis!Tu?
-M-am plictisit,nu mi-am facut niciun prieten.Tu ti-ai facut?
-Mda...Sigur ca mi-am facut.Uite!Ei sunt:
Amna,si arata spre o fata blonda cu ochii albastrii
Elena si arata spre o fata roscata cu ochii verzi
Christian sau Criss si arata spre un baiat blond cu ochii albastri
-Eu sunt Rebecca,sau Becca pentru prieteni.Incantata de cunostinta.
-La fel.Spun toti in cor.
-Ok...ce ziceti sa mergem acasa?
-Bine.Spune Amna
-Mie mi se pare o idee super.Spun restul in cor.
-Bine.Sa mergem.Spun eu.
***La noapte***
Azi mi-am facut niste prieteni super,am facut cateva curse cu prietenii,care,surprinzator,si ei faceau curse ilegale,doar ca doar cu masinile.Of...maine e o noua zi de scoala...Dar,acum tre' sa ma culc...Ma bag in pat,imediat adormind,si gandindu-ma la acel blond cu ochii albastri.************Buna,dragi cititori,sper ca am scris bine,si nu am avut greseli de scriere si sper sa va placa,pentru ca aceasta carte este prima mea carte.Daca am scris undeva gresit,va astept comentariile sa imi spuneti unde am gresit.Va pup!
CITEȘTI
REBELA
Teen FictionRebecca,orfana de parinti si cu un frate mai mare decat ea cu 1 luna. Ea are 19 ani,stie sa conduca,face trafic cu droguri si arme,curse ilegale cu masini si motoare.Pasiunea pentru masini si motoare o are de al tatal sau si de la mama sa a mosten...