Kaneki:selam. Ben anteikuda ki maaşım'ın yetmediğini düşünüyorum. Bu nedenle survivor' a katılacağım.
Herkes: Ok.
Touka: Dur arkandan bi coconut duası okuyalım. Yılmazcığım.
Yılmaz morgül: *kokonat duası okudu* tü tü tü tü maşşallah!
Herkes:Amin
Kaneki: hadi bays.
*3 gün sonra*
Kaneki:slm ehe ^^
Ayato: Hass..neden geldin? Tam da kurtulmuştuk tüh!
Touka:höst!
Ayato:Ehu ben kaçar!
Touka:Nereye?
Ayato:snne be slk .s
Touka:Söylesene lan YALAK!
Ayato: ok tm. Dayımın restoranına gidiyorum.
Touka:Dayımın restoranı mı var?
Ayato:oha daha bilmionmu ezk .Hatırlamadınmı Habülogologolo dayı!
Touka:Ne!Habülogologolo dayı mı?!?!??!?!?!??!?!?!??!?!?!?!??!?! O kim amk.
Ayato:yemin ediyorum mal.
Nishiki:Sonunda bi kişi bana katıldı!
Ayato:Nese ben kaçar ADİOS AMİGOS!
Uta:Sen ne ara ispanyolca öğrendin len mQ?
Touka:Asıl sen bunun ispanyolca olduğunu nerden bilion len mQ?
Uta:Eniştem ispanyol -,-
Touka:k.
Ayato:öhömhömhöm. Oraya gidip bayağı bir müşteri dolmasını bekleyeceğiz. Orası da çok popi böyle. Sonra bi en az 100 kişi falan olunca kapıları kilitleyip onları yiyeceğiz.
Herkes:k
Kaneki:Neden kimse neden döndüğümü sormadı?
Herkes:üşendik.
Kaneki:Really nigga?
Kaneki:Neyse ben yine de cevaplayacağım. Orda 2 gün zor dayandım çıldırdım. Ben kırmızı takımdaydım her bayrağı gördüğümde daha çok acıkıyordum sonuçta kırmızı insanı (*ghoul'u)acıktırır. Olm takımdakiler çok ezikti bi ben yeniyodum yenincede bana el kaldırıyolardı (çak 5'lik diyolardı aslında.)
Bende sinirlendim en sonunda birine şamarı yalattım. Sonra adaya geldik benim gözüm atmaya başladı.
Touka: Neriman'mısın amk?
Kaneki:Belki oyum. Ama neyse işte bizim adadakileri yaladım yuttum. Sonra karşı adaya uçup orayı da sömürdüm. Ertesi gün baktılar sadece ben varım Acun Paracalı hariç hepsini yedim. Sonra Acun'a mirası'nı üzerime almasını söyledim ve mirasına konup onu da yedim sonra dayanamadım manitasını da yedim.
Herkes:Yoğamına
Kaneki:Ha bu arada.
Kızlar: yes beybi?
Erkekler: -_-
Kaneki:Morgül'ü de yedim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şlm!
Yb artık bayağıı uzun süreler sonra geliyo.
Hani yanlış anlamayın ders filan çalışmıyorum wndnndkdjsjsh.
Genelde günün her 2 saati defterlerim ile bakışıp, göz kırpmama challange yapıyorum ve hep o kazanıyo lanet defter.
Siz siz olun defterinizle göz kırpmama yarışı yapmayın hastahanelik olursunuz snndnd
Hayal gücü kıtlığı da yaşıyorum
*HELP ME*
Neyse işte .
Ja nee!~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Ghoul Whatsapp
RandomBu bir Tokyo Ghoul Whatsapp hikayesidir. Sallamasyon içerir. Küfür biraz.s (Biraz mı? Cidden mi?) Yani öyle. Kapak: @Fecriye_Biryazar