Capitolul 1

25 0 0
                                    

Buna ma numesc Erica si asta este povestea mea 

Am o relatie cu parintii meu  relatie perfecta de la  1 an ba 2 defapt de cand m-am nascut... :)

In fiecare zi ma scol merg la scoala ma intorc imi fac lectile ma pun sa dorm si maine fac la fel .

Ai zice ca sunt o fata banala care are un program fix ei asta credeam si eu pana sa descopar cel mai minunat lucru din viata mea...

Intr-o zi mergeam la scoala impreuna cu prietena mea Natasa (ea este cam cea mai minunata prietena pe care o poti avea eu picteaza , deseneaza , face Karate  , BOX , canta , danseaza ect . uneori stau si ma gandesc pe ea de ce a facuto mama natura asa perfecta in toate si eu de ce ma facut asa de praf  " Mama natura ca sa sti ca mai puteai sa pui si putin talent in esenta mea atunci cand mai creat pe mine ) si oricum sa continuam mergeam pe hol cu Natasa atunci cand Eduard a venit la noi in fuga sa ma anunte ca " cica " in scoala venise o noua fata nu era o asa mare problema hei e doar o fata . Si oricum trebuia sa merg la ora de istorie ( DE CE ? ahhh IL URASCCC PE PROFU DE ISTORIE  :(  )

 Am ajuns in clasa unde fata cea noua statea cu gluga de la un plovar negru pai cred ca pana la cred ca la nas si oricum cand vroiam sa vorbesc cu ea profesorul mi-a strigat numele cu un ton intimidant care ma facut pai aproape sa fac pe mine dar m-am aptinut tinand cont ca Brendon  ( colegul meu atletic superbbbbbb ) se uita fix la mine cu ochisorii lui de un albastru perfect dar sa nu uit ca el este WOW  din cap pana-n picioare iar euy sunt pai pot spune ca sunt "pff " 

Profesorul meu ma intrebat daca am invatat ceva pentru azi dar eu ma uitasem la " The Ring " dar este un film atat de bun dar se pare ca profesorul meu nu apreciaza ce este bun.... si asa m-am ales cu un mare mare 4.

Ei asta este capitolul 1 .

Daca va intereseaza ce se va intampla in capitolul 2 sau cine este fata misterioasa URMARITIMA .

5 Secunde de dulceata vandute pe o eternitate de amaraciuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum