Capitolul 4

9 0 0
                                    

Acel cineva era chiar fata misterioasa cu acelasi flanel cu aceiasi gluga pe fata...

- Hei ! am spus eu .

- Hei cum te mai simti ?

- Bine cred .. 

- Ou pai atuci OK 

- De ce de la un timp de vreme te intereseaza de mine sau ce ?

- Pai eu ...

- Nici un pai mai bine nu te-ai masca cu gluga asta si mai lasa sa vad cine esti ! am spus eu ridicand vocea ...

In acel moment aceasta a incercat sa plece eu nici nu am mai stat pe ganduri si i-am tras gluga de pe fata .....

Eram socata : Fata are aceiasi fata ca minee ???? :O

- Ce de ce nu ... ? tu de unde ? cum ? ce ? Aveam prea multe intrebari de pus si prea putine raspunsuri ... In acel moment ia a spus cu o voce tremurata : 

 - Vino vreau sa-ti explic totul. 

- Pai spunemi .

- Nu aici intr-un loc mai retras ...

- Aaaa vrei sa mergem intr-un loc mai retras ?

Si cu aceste vorbe rostite am tarato pe coridorul scolii pana in vestiarul ingrijitorului : 

- Haide toarna tot : si m-am facut comoda pe un teanc de role cu hartie igienica ...

- Eu o sa-ti spun niste lucruri dar nu vreau sa te sperii da ?

- OK deja mai speriat ...

- Eu sunt Lusiana si sunt sora ta geamana , eu sunt razboinica Antiva ... 

- Ce am o sora geamana ? ( nu mai inteleg nimicc )

- Da ai ..

- Pai mai important ce naiba inseamna o " razboinica Antiva "

- Ou imi cer scuze o razboinica Antiva inseamna pe limba ta vanatoare de varcolaci ... 

- Da ? si oricum ce vrei de la mine ?

- Am venit sa te iau ai o profetie de intanlit .....

- N - u adica categorig 100 la 100  "NU" 

- Stiam ca o sa spui asta asa ca am venit cu o oferta daca o sa devii razboinica Antiva o sa fii nemuritoare ..

- Ti-am spuss ca Nu si nu mai insista .

- Si eu am sa te transform oricum in razboinica Antiva :D

- Am spus NU !!! si cand am spus asta m-am ridicat de pe teancul de hartie igienica ( foarte confortabil  :3 ) si am inceput sa levitez intrun cerc de cred ca un fel de foc mov ...

- Bun am ajuns aici de 5 minute si ti-am spus de profetie si tie deja ti sau activat puterile de Antiva :D  wow  ai o aura Mov asta inseamna putere ...

- Despre ce aura vorbesti ? Adica foculetul asta in care sunt bagata ?

- Da ... spuse ea chicotind 

- Da atunci cum sa o fac sa se opreasca ? sa facut foarte cald aici ....

- Concentreazate si spune STOP !

Asta am si facut Wow chiar a functionat si am iesit ea a spus dintr-o data : 

- Stai ! 

- De ce ?

- Simt miros de varcolac ! 

- Ce ?

- Uite varcolacul ! 

Ce ........ nu ar cum sa fie varcolac !!

Hei uitati si capitolul 4 daca vreti sa aflati ce o sa fac daca voi accepta sa fiu razboinica Antiva sau nu  sau cine este misteriosul varcolac vazut de Lusiana URMARITIMA !!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

5 Secunde de dulceata vandute pe o eternitate de amaraciuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum