Mine

11.1K 421 69
                                    

Hey:)  Mi-a venit ideea asta alateieri, asa ca m-am decis sa o impartasesc cu voi.

Este R-rated pentur un motiv, asa ca daca nu va plac scenele private, nu citit.

Macar +16, va rog.

Dedicat lui TheDeadPerv- pentur ce esti cea mai perversa persoana pe care o cunosc aici. Si numele iti spune astaJ)  Am nevoie de parerea ta!:))

(Scuza-ti coperta ingrozitoare, dar o voi tine momentan, pana gasesc alta)

Personajele in drepata------>

Melodie-----> Trey Songs- You Belong To Me

Sper sa va placa!

MINE

Ma uitam la fata socata a celei mai bune prietene si nu stiam ce sa zic.

-Ce a facut?!

Am oftat si mi-am intors capul intr-o parte. Poienita in care ne aflam era atat de vie. Iarba proaspata, deasa si verde era primitoare facandu-te sa vrei sa iti treci degetele prin ea. Copacii de pe marginea ei, erau inalti si bogati cu frunze.  Incercam sa ma calmez, inspirand adanc mirosul curat al naturii.

-S-a terminat Chelsea. Plec si cine stie cand ma mai intorc.

-Dar de ce ar face tatal tau asta? De ce te-ar da unui strain?

Cuvintele ei, mi-au adus aminte de cele ale tatalui meu.

“-Te vei duce cu el. Te vei duce in regatul lui si vei sta acolo. Tu apartii lui de acum incolo si ma astept sa faci cum ti se spune. ”

Am simtit cum stomacul mi se strange. Propriul meu tata m-a ‘vandut’ unui strain. Dar ceea ce ma doare cel mai tare este ca nici macar nu mi-a spus de ce face asta. Nu stiu pretul pentru care eu trebuie sa ma mut la capatul celalalt al tarii si pentru care trebuie sa stau cu el.

Apartii lui.

Toata viata mea este aici. Aici mi-am petrecut 19 ani din viata. Aici m-am nascut, aici am crescut si aici ma simteam acasa. Nu vroiam sa plec si sa imi las parintii si surorile aici. Nu vroiam sa imi las putini prieteni in urma. Nu vroiam sa imi fac altii.

Nu cunosteam pe nimeni acolo. La naiba nu il cunosteam nici macar pe cel cu care urma sa imi petrec viata. Nici macar nu stiu cum il cheama!

-Nu stiu..., am raspund.

-Oh, Sky, a soptit ea si m-a luat in brate.

Nu vroiam decat sa imi spuna cineva ca asta este un vis. Un cosmar.

-Nu vreau sa plec, Chels. Vreau sa raman aici, cu voi. Nu vreau alti prieteni, am spus simtind cum ochii mi se inlacrimeaza.

-Nici eu nu vreau sa pleci. Poate reusesti sa il convingi pe tatal tau sa se razgandeasca.

-Am incercat. Am incercat sa il fac sa ma lase sa stau de doua zile de cand am aflat ca trebuie sa plec.

-Cu cine pleci?

-Nu stiu. Nici macar nu mi-a spus. Nu mi-a spus nimic despre el. Daca trebuie sa plec cu un barbat de 40 de ani, am spus dezlipindu-am de ea.

-Nu cred ca tatal tau, te-ar da unui barbat atat de batran.

-Da? Ei bine, eu nu credeam ca ma poate da unui barbat, ce sa mai spun de unul invarsta.

A urmat un moment de liniste.

Mai aveam doua ore si plecam. Atunci ajungea masina acelui strain sa ma ia. Nici macar nu venea in persoana. Dar daca ma gandesc mai bine, nu vroiam sa vina. Vroiam sa am cat mai mult timp singura.

MINEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum