Aşkın Adı Zeyker <3

3.1K 34 7
                                    

Zeynep : " Ya of ben oraya gitmek istemiyorum ! ''

Demet : " Ne demek gitmek istemiyorum Zeynep ? Kızım otobüs yarım saat sonra kalkacak. Gider ayak illa bir sorun çıkaracaksın değil mi ? ''

Zeynep : " Evet çıkaracağım ! "

Demet : " İyi ben giderim sen burda kalırsın tek başına. "

Zeynep : "Kalırım tabii. Hem Zehra ve Ayşe Teyzelerim bana senden daha iyi bakar. "

Demet : " Öyle mi ? Hey Allah'ım ya. Ne halin varsa gör o zaman. "

Demet valizini alır ve kapıyı açar.

Zeynep : " Nasıl yani yuh gerçekten gidiyor. " diye içinden geçirir.

Demet : " Bak gidiyorum. "Zeynep : " Güle güle. "

Demet kapıyı kapatır ve çıkar.

Zeynep : " Sen şimdi ben gelicem sanıyorsun değil mi ? Gelmiyeceğim işte. Hem ben kendi kendime bakarım. Görüşücez Demet Hanım. Sen mi kazanacaksın ben mi. "

1 Hafta Sonra..

Zehra : " Zeynep ! Aç kızım şu kapıyı. Zeyneeepp ! "

Zeynep : " Geldim Zeyhra Teyze. Efendim. "

Zehra : " Kızım seni merak ettim geleyim dedim. "

Zeynep : " Gel gel. İçeri gel. "

Zehra : " Ovv ne olmuş bu eve böyle. "

Zeynep : " Hiiçç. Ne olmuşta ? "

Zehra : " Kızım ev kirden , dağınıklıktan gözükmüyor. Bu tabaklar desen. Ohoo. "

Zeynep : " Ben toplarım şimdi onları. "

Zehra : " Yok , yok. Olmaz öyle. "

Zeynep : " Ne olmazmış ? "

Zehra : " Sen şimdi bavulunu alıyorsun doğru İstanbul'a. Hadi. Hem bak ev sahibi adam bekliyor kızım. "

Zeynep : " Ölürüm de gitmem. "

Zehra : " Eğer üzerinde biraz hakkım varsa beni dinle kızım. "

Zeynep : " Ya. Peki. Ama bak sen istediğin için gidiyorum. Yani pişman olduğumdan falan değil. Yenilmedim ben. "

Zehra : " Hey ya tamam. Deli kız. "

Zeynep bavulunu toplayıp İstanbul'a doğru yola çıkar. Adresi Zehra Teyze ona verir. Yolculuk biter ve bir taksiye binip Jale'nin evine gelir. Zile basar.

Zeynep : " Merhaba. "

Jale : " Zeynep ! "

Demet : " Kimmiş ? "

Jale : " Demet bak kim geldi. "

Demet : " Zeynep ! "

Zeynep : " Bak baştan söyleyeyim ben sana. Geldim ama tek başıma yapamadığımdan falan değil. Çokta güzel bakıyordum ben kendime. Sonra Zehra Teyze geldi. Hak falan filan dedi bir de ev sahibi artık daha fazla dayanamıyormuş falan filan gelmek zorunda kaldım. Yani yenilmedim. "

Demet : " Kızım tamam. Hele bi gir , soluk al. "

Jale : " Nasıl da büyümüşsün , genç kız olmuşsun sen böyle. "

Demet : " Ee nasıl geçti yolculuk. "

Zeynep : " Sıradan işte. Aslında İstanbul'a gelene kadar her şey iyiydi. Burası nasıl bir şehir ya böyle. Trafikte tam 2 saat bekledik. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Adı Zeyker &lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin