gidiyorum yasadigim eski topraklara

89 2 2
                                    

ailemi cok ozlemistim dayanamadim ucak bileti aldim esim ve cocuklarimla birlikte karsa memleketime o ihanete ugradigim satilmaya calistigim topraklara gidiyordum beni nelerin beklediginden habersiz. karsa geldigimde beni goren arkadaslarim beni taniyamadilar cunku cok degismistim o karsilarinda eski zelal yoktu.kendimi hatirlattim annemi babami kardeslerimi sordum duyduklarim karsisinda yikildim. ben gittikten kactiktan sonra hacisamed babami oldurmus annemse kardeslerimi alip buralardan gitmis kacmislar ama daha karstan cikamadan yakalanmislar. hacisamed kardeslerimi kendi evine almis annemiyse oldurmus .ailemden bana kalan tek parca kardeslerimdi onlarida kaybetmeye dayanamazdim. hacisamedin evine polisle birlikte gittim kardeslerimi oyle dovmuslerki her yerleri mosmor olmustu poliste bunlari gorunce hacisamedi karakola goturdu. kardeslerimi yanima aldim. bir gece burda kalmamiz gerekiyordu ama keske kalmasaydik. hacisamedin ogullari kardeslerimi alip goturduler izlerini bulamadik polise haber verdik. poliste izlerini bulamadi artik hayatimda ailemden kimse kalmamisti ama gucluydum dim dik duruyordum. bu lanet olasi sehirden gitmek bir an once gitmek istiyordum esimle beraber gittik birdahada hic donmedik. ben artik istanbula aittim o lanet olasi sehir benden herseyimi almisti.....

ben daha küçügümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin