Dudaklarını bana yaklaştırdı ve bende kafa attım.Anlamıyorum salgın var diyom neyin kafası bu dememle 2.tokatımıda yedim.Elleri çok sertti piçlerin o elle köpek balığı döverdi amına koduğum.Cam kırıldı ve zombi eli belirdi bende elini ısırdım.Meğerse bizim urfalıymış çiğköfteeee leleleleleley diyordu yarrak ye dedim bunada kafa attım.45 Numara botumu çıkardım kafalarına fırlattım 1'ine denk etti 15 i öldü amk cüneyt arkın zanettim kendimi amk.Neyse çatıda ufak bir hasar vardı onu düzeltmeye çıktım orayı onarıyordum baktım aşağıda zombiler sevişiyor Elimdeki çekici tuttum kafalarına attım siktirin başka yerde sevişin olan var olmayan var dedim biri ölmüştü ama erkek zombi ölü zombi karıya sokuyordu bende çatıdan üstüne atladım belini kırdım piçin sonra kukla gibi oynattım onu arabanın önüne astım üstüne götüme tekme vur diye kağıt koydum onu her gördüğümde bende götüne vurdum.Neyse arabayla şehirde yaşayan varmı diye aramaya gittim.Otoparkda çığlık duydum ve arabayı hemen otopark'a sürdüm 2 zombi arabanın üstüne atladılar daha dün yıkamıştım amına koduğumun arabasını yandan bir surat gördüm arabanın kapısına bir zombi tutulmuştu açtım camı hemen içeri soktu kafasını bende camı kapadım kafası elimde kaldı bende tekrar camı açtım üstteki piçlere fırlattım bir anda arabanın tekerleri patladı.
DEVAMI 5.BÖLÜMDE!