2.BÖLÜM : İSİM

17 2 0
                                    

******

-Sonra görüşürüz Drake-chan.

-Görüşürüz...

  Yol boyumca aklım telefonda kalmıştı.Odama çıkıp bir an önce telefonu incelemem gerekiyordu.Her zaman ki gibi anahtar kalemimin arka ucundaydı.Kalemimi çıkarıp kapı deliğine yerleştirdim ve *tak* kapı açıldı.

-Ben geldim.Evde kimse var mı?

-Ben bugün evdeyim oğlum.

    Annem hızlıca oturma odasından çıktı. Ve yanıma geldi.Ellerini açıp sanki birşey istiyprmuş gibi bana baktı.

+ ?

-Ulusal sınav sonuçları ?

+Haa...

Tamamen aklımdan çıktı. Sonuçları çantamdan çıkarıp anneme verdim.

-Yine birinci olmuşsun canım.

+Şey evet , ben odamda olucam .Birşey olursa söylersin.

-Tamam canım...

Hızlıca odama çıktım.Kapıyı kilitledim.Çantamdan telefonu aldım .Hemen telefonu aldım.Tuş kilidini açınca  yine 2 seçeneği gördüm.İlk önce RULES a girdim. STARTİNG ve REAL RULES yazıyordu.Bende STARTİNG

e bastım.Açılımına baktım-DP nin-.Death Phone.

Ölümün telefonu.Hah şakanızı yesinler sizin.Biraz gülerek gerçek kurallara bastım.Şöyle yazıyordu;

1.İsmi yazılan kişi yüzü kafada canlandırdığı taktirde 30 saniye sonra bir kalp krizi ile ölür.

2.İsmi yazılan kişinin ölüm nedeni yazılırsa detayları da sonraki 75 saniye sonra yazılmalıdır aksi taktirde ölüm sebebi kalp krizi olur.

Saçmalık.Gerçi böyle bir şaka için bayağı emek verilmiş. Garip...NAMES e tıkladım Ve klavyeden isim yazıcaktım.Ama o kişi ölürse bu beni katil yapar mı? Sanki gerçekte ... Televizyonu açtım , J.J. Jamesson mı ? Demek 5 kişiyi öldürmüş ha ?Tamam ismi yazalım.Oldu.30 saniye ve bir kal krizi ha ? Bekleyelim...

****

Evet bişey olmadı.

Tam televizyonu kapatıcakken sunucu ;

   - Durun yeni bir gelişme ,  polis suçluyu dışarıya çıkardı . SUÇLU ÖLMÜŞ!!!Polis kendisine ateş etmediğini sadece göğsünü tutarak yere yıkıldığını söylüyorlar.Uzmanlar bunun kalp krizi olduğunu söylüyorlar.

...........Bu .. bu imkansız . Bu gerçek olamaz!!!

Ö... Ölümün Telefonu GERÇEK!!!...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜMÜN BEKÇSİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin