Kötü Gün

82 4 1
                                    

Birgün okulda arkadaşlarla plan yapiyoduk tatilde napalım diye aklima super bi fikir geldi dedimki arkadaşlara gemiyle tura cikalim dedim onlarda olur dedi ne zaman yapalim dedim onlarda karne alimindan birgün sonra dediler bende tamam dedim karne alimina da 2 gün kalmisti çok heyecanliydim ilk kez arkadaslarimla bir yere gitcektim herseyimi hazirladim ne var ne yok diye bavuluma baktim herseyimi hazirlamistim arkadasimin teyzesinde kalcaktik 1 hafta ...

2 gün sonra (karne alimi)

Karne almaya gidiyordum okula arkadasimi gördüm naber felan dedim oda iyim felan dedi okulami gidiyorsun dedim oda evet dedi bende beraber gidelim mi ? Dedim o da tamam dedi. Yolda yürüyorduk arkadan hizla yaklaşan araba arkadasima carpti ben ucuz kurtulmustum.Sonra hemen hastaneyi aradim cabuk gelin kaza oldu dedim olduğumuz yerin adresini felan verdim agliyordum şok olmuştum elerim ayaklarim titriyordu gözlerim kararmisti ayakta kendimi zor tutuyordum o şurada ambulans geldi arkadasimi aldi goturdu bende karakola gittim herseyi anlatmaya aglayarak anlatiyodum cok kotu olmustum kendimi aptal biri zannediyodum neden arkadasimi cekmedim oradan diye kazayi yapan adam da geldi anlatti olaylari felan . Tabi bizim gemi turu da iptal oldu sonra annemler beni karakoldan almaya geldi sonra eve gittik . Yarin arkadasima bakmaya gidicektim ... Annem dedi nasik oldu bunlar dedi bende dedim anne simdi anlatamam uyucam dedim kendimi cok kotu hissediyordum bir yandan da BATUHAN'I düşünüyordum . (Uyuya kalmistir yeni bolum 20 votesten sonra gelecek :D )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kötü GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin