"Günaydın, ben Selena memnun oldum. Şu karşıdaki masadayım, işe yeni girdin sanırım bir şeye ihtiyacın olursa diye yani.." Diyebildim ancak çünkü lafımı keserek "Teşekkür ederim" dedi sadece ismini bile çok gördü bana. İçimdeki kötü Selena haklı bu adam bana asla bakmaz..
Bugün eve giderken kendime bir günlük aldım, artık hayatımı düzene sokucam. Kararımın arkasındayım.
Kural 1: Ayran gönüllü olmaktan vazgeç. İki günlük eski sevgililerini unut ve tabi şu ajansta yeni çalışmaya başlayan bir günlük aşkını da, artık böyle hatalara yer yok hayatımda.
Kural 2: fazlalık olan 11 kilogramdan kurtul. Yemek yapmayı öğren ve evi düzenli olarak temizle.
Zaten bu temizlik kuralına uymazsam yakında kokudan bayılıp ölebilirim.
Bugün cumartesi yani hafta sonu gidip bir spor salonuna kayıt oldum. Sonra gidip temizlik ve yemek yapmak için malzeme aldım ve tabi yemek kitabı da. İlk önce tam üç buçuk saatimi alan temizlik bitti ardından yemek kitabından kolay birşeyler seçerek işe koyuldum ve ilk davetlim Demi, ya da yemeklerimden zehirlenecek olan ilk kurban mı deseydim ahah...
Akşam yemeği, dedikodu, film saati ve ardından küçüklüğümüzden beri yaptığımız dans videolarımızı çekip sonra izleyip gülmekten yerlere yattık. 24 yaşına geldik fakat çocukça alışkanlıklarımızdan kurtulamıyoruz zira kurtulmak istediğimde yok, böyle gayet eğelenceli.
(...)
Aradan bir ay geçmiş ben beş kilo vermiştim ve evimde artık daha güzel kokuyordu. Bu arada ufakta olsa yemekte yapabiliyordum. Bu benim için çok büyük bir gelişmeydi aslında ben öylesine yaşayan garip bir kızdım. Bu arada Nick ile biraz yakınlaşmıştık biliyor musunuz evet inanması biraz güç ama gerçek. Çılgın birisi ve öyle kendini beğenmiş falan da değil. Tam benlik ama ben artık kolay kolay aşık olmuyorum hatırlatırım.
Bugün annem ve babam akşam yemeği davetlim, açık söylemeliyim ki hiç umutları yok fakat onları şaşırtacağım.
Akşama doğru yemeklerin bir kısmı hazır bir kısmı yanmıştı ama iyi tarafından bakarsak yanan sadece ara sıcaklardı. Masa hazır, ailemin benden beklemediği bir olgunlukla yapıyordum her şeyi.
Kapı çaldı ve geldiler. Yemek olsun, evimin temizliği olsun onları çok şaşırtmıştım. Tabi şaşırmadıkları tek şey bir erkek arkadaşım olmamasıydı. Annem çok duygulanmışa benziyordu “bunda duygulanıcak ne var 24 yaşındayım bunları yapmak için geç bile kalmıştım anne” diyerek sarıldım.
Gitme vakti gelmişti onlara otoparka kadar eşlik edip arabalarına bindirip gönderdim. Demi gelmişti gece gezmesiymiş derdi. Yarın iş var bunu yapamam dedim ve bizde kalması için zorladım. Sabah erkenden uyandık sandviçlerimizi yedik ve dışarı çıktık. O kendi iş yerine bende kendi iş yerime doğru yol aldık. Bu arada Demi bir holding te sekreter gibi bir şeydi.
Ajansa geldiğimde Nick’in sıcak gülümsemesi ısıttı beni. O kadar güzel gülüyor ki…
Öğlen kafeteryada beni akşam yemeğine çıkaracağını söylemişti, sevinçten deliye dönmüştüm. Hemen Demiyi aradım, o benden bir saat önce çıkıyor ve direkt bana gidip benim için giyecek birşeyler ayarlamasını söyledim. Deminin tarzına güveniyorum. Akşam eve koştura koştura gidiyordum çünkü yaklaşık kırk dakika sonra bir randevum vardı hem de Nick ile!!
Deminin benim için hazırladığı kıyafetlerde ufak tefek değişiklikler yaparak giydim. Makyaj ve saç derken ben hazırdım. Bir korna sesi duydum Demi hemen cama koştu ve evet sanırım o dedi. Sonunda o da Nicki görmüştü. Birde çocuğa el salladı manyak ya. Aşşağıya indim arabaya bindik ve heyecanlı anlar başladı.
“Nereye gidiyoruz?” dedim ve “Eminim çok beğeneceğin bir yer” diye ekledi.
Sonunda geldik. Deniz temalı bir restorandı ve bu çok şirindi. Biraz muhabbet ettik, iyi vakit geçiyordu. Aslında beklediğim bu şirin yerde romantik bir itiraftı. Yemekler bitti tatlılarında sonuna doğru gelmiştik fakat daha beklediğim gibi bir şey yoktu. Belli ettirmemeye çalıştım ama artık sabırsızlanıyordum.
“Bu güzel gecede seninle olduğum için çok şanslıyım” dedim ve ardından “O şans bana ait güzel bayan” dedi. Belki de hoşlanmıyor öylesine bir yemekti. Salak Selena eski alışkanlıklarından tamamen kurtulamamışsın diye kendi kendime kızarken, hesabı istediğini gördüm. Artık umdum da kalmadı.
“Sahile doğru yürüyüşe ne dersin?”
“Olur. Sahil…deniz kokusu. Bana hep eski kasabamı hatırlatıyor. Söylediğim gibi sadece bir senedir buradayım.” Diye eklerken ‘acaba yürüyüş derken yediklerini erit anlamında bir kinayemi yaptı. Bu çocuk bana şişko mu dedi? Ben beş kilo verdim be!!’ diye aptalca bir düşünce geçti içimden.
Ben salakça fikirler geçirirken aklımdan gözlerime daldığını fark ettim, elim ayağım titriyordu çok heyecanlanmıştım bana öyle dalgın dalgın bakmasının sebebi neydi?
“Gözlerinin çok güzel olduğunun farkındasın dimi? Bu dünyada gördüğüm en güzel gözler.. Bu gözlerin sonsuza dek sadece bana bakmasını ve hayatımda gördüğüm en güzel aşk olmanı ve prensesim olmanı istiyorum Selena. Senden hoşlanıyorum.”
“Ben ne diyeceğimi bilmiyorum yani şu anda o kadar mutluyum ki kelimelerle ifade edemem. Gözlerimin en güzel gözler olduğunu söyledin, yanılıyorsun çünkü en güzel gözler seninkiler. Her neyse bende senden hoşlanıyorum Nick. Sonsuza dek prensesin olmaya hazırım.”
Derken ne olduğunu anlamadım ve bir anda Nick’i dudaklarımda hissettim.
Artık bir sevgilim vardı!! Evet, işte bu! Nick beni eve bıraktı ve yukarıya çıkıp en yakın arkadaşım Demi ile tanışıp bir kahve içmeyi teklif ettim.
Benimle yukarı çıktı zili çaldık ve Demi kapıyı açınca direkt şu sözleri söyledim “Demi! Eniştenle tanış, Nick yeni erkek arkadaşım.”
Demi çığlık atarak bana sarıldı ve “Çok sevindim, hayırlı olsun. Mutlu olmanız dileğiyle”
İçeriye geçip eğlendik kahve içtik tabu oynadık vs. Nick te aynı bizim gibi ruhu hala çocuk. Bana da böylesi yakışır zaten.
Sabah işe el ele girdik ve herkes bizi kutladı, dünyanın en mutlu insanıyım Nick gerçekten harika. Ajansta çalışmak artık benim için daha zevkli çünkü mükemmel erkek arkadaşımla aynı katta çalışıyorum. Günüm müthiş geçiyor ahmak patronumuza rağmen. Sürekli birbirimize bakıyor kıkırdaşıyor flört ediyoruz ve herkes bize imrenerek bakıyor. Ama milletin kıskançlıklarından ilişikimin bozulmasını istemem.
Aradan bir hafta geçmişti…
Nick ile ilişkimiz her geçen gün daha güzele gidiyor, birbirimize deliler gibi bağlanıyorduk. Bu arada ben sporu bıraktım çünkü çok yoruluyordum aslında çok yorulduğum için bırakmam gerektiğini Nick ve Demi söyledi, tabi benimde işime geldi hemen ertesi gün bıraktım. Nick ile bugün lunaparka gitmeye karar verdik ve gittik. O kadar güzeldi ki anlatamam. Çocuklar gibi bütün gece eğlendik durduk.
Nick bana bir şey dedi fakat bunu daha Demi’ye söylemedim duş alıp yemek yiyip Demiyi arayıp söyleyeceğim.
“Alo, tatlım ne yapıyorsun?” dedim telefonu açar açmaz.
“Sen bana tatlım demezsin Selena, söyle ne oldu?”
“Biliyorum sen böyle şeyleri sevmezsin ama yarın: sen, ben, nick ve abisi akşam yemeğine çıkıyoruz.”
“Tahmin etmeliydim! Ne yaptın sen? Beni rezil ettin of Selly!”
“Ya gerçekten ama gerçekten Nick’in fikriydi, inan bana. Neyse yarın çok güzel olacak. Hemen bana gel bizden gideriz bekliyorum!!!” diyerek kapattım telefonu.
Yeni bölüm hemen gelicek. Yorum yaparsanız sevinirim:)