Přitáhl si mne k sobě... "Miláčku ? "
Ano, princezno ? řekl Jackie a vrazil mi sladký polibek aww nádherné líbá"Teď ti nasadim šátek a zapomeň na to,že budeš podvádět já to uvidím" řekla jsem a kousla jsem ho do rtu až mne nechtěl ani od sebe pustit. "No dobře " řekl a nechal si nasadit a zavázat šátek kolem hlavy.Vzala jsem svíčky a rozmístila jsem je po stole a baru,postupně jsem je zapálila. Vůně malin se roznesla celým pokojem aww..Otevřela jsem sekt nalila do skleniček. Posadila jsem Jackieho kousek na stranu,dala jsem tam velký polštář a tu krásnou deku. Otevřela jsem gauč až to vypadalo jak postel manželská. Zhasla jsem světlo a pomalu došla k Jackiemu. Dala jsem mu polibek a chudák nevěděl co čekat. Sundala jsem mu šátek se slovy "Překvapení,princi " a políbila jsem ho znovu. Jackie neměl slov,koukal na mne tak šťasně..
Jackie
Ann pro mne připravila tak nádhernou věc,nemam slov ,žádná holka co jsem měl mi to nepřipravila aww !!
"Ann,já tě tak miluju si zlatíčko" řekl s úsměvem Jackie a vrazil mi polibky."Já tebe prcku,ani nevíš jak moc " řekla jsem a vrazila mu polibky..Vzala jsem do ruky skleničku a podala jsem jednu Jackiemu. Přiťukli jsme si .
"Na zdraví " řekl Jackie
"Na zdraví "odpověděla jsem mu a trošku jsme se oba napili.Odložili jsme oba skleničky.Věděli jsme že už si nalívat oba další nebudeme,proto jsem nalilo malinko.Políbila jsem ho jemně,viděla jsem že chce víc polibků a tak jsem si jentak drze lehla doprostřed gauče a vzala si deku a zavřela oči a čekala co se stane .Pochvilce se ke mne připojil Jackie "Co si jako myslíš,že děláš jako takhle mi utíkat" řekl Jackie drze a vlezl mi pod deku a přikryl se s ní a zmáčkl mi pozadí a přitulil se ke mne. Otočila jsem se k němu tváří a polibila jsem ho.Jackie mi polibky opětoval a já si přes něj hodila nohu abych mu byla blíž.Myslím že Jackie byl přichuti,zvedl se a řekl " Jdu se projít "
"Mohu jít s tebou ? "Zeptala jsem se opatrně .. "Nene princezno odpočívej,tvoje nožky potřebujou odpočinek a vrazil mu polibek" řekl a šel.Tak jsem si lehla na bříško a usla
Jackie
bylo mi ji líto,že ji musim opustit v tolik hodin,ale byl jsem při chuti a nechtěl jsem se s ní vyspat hned první den co by si o mne pomyslela,že jsem nějaký h****** co chce jen sex.. Já jí chci chránit a ne o***t a opustit.Je to moje princezna..
O půl hodiny později
Moje princezna,už spinkala tak jsem sfouknul svíčky a přitulil se k ní,i když jsem ji nechtěl vzbudit tak se mi to povedlo,sakraa..
"Promiiiň,já tě nechtěl vzbudit zlatíčko "řekl Jackie a chudák vypadal smutně .. "Miláčku to newadí,v pohodě,usneme si spolu v obejmutí aspoň pěkně " řekla jsem a dala mu polibek. Pochopil že to myslím vážně a tak jsme se k sobě přitulili a usnuli ♥
YOU ARE READING
Proč se to děje mě ?
Romance"Ale já tě chci Ann,prosím dej mi šanci" prosil mne Nick. Ve tváři měl starost a skoro slzy v očích,bylo miho líto,ale já se rozhodla. "Nicki,nejde to,potřebuju čas pro sebe,prosím . Možná se v druhém životě ještě střetneme" řekla jsem omluvně. Dala...