Wojciech Ciupa jak zwykle wstał z samego rana ( o 16:15).
Poszedł do sracza , ponieważ zawsze rano Wojciech musiał skorzystać z kibla bo miał niedojebanie dupy . Gdy Wojciech zrobił kupę i wysłał jej zdjęcie do swojej lochy Haliny, zadzwonił telefon .
Wojciech zastanawiając się:. ,,Po co ja wgl żyje i tak mam niedojebanie dupy , więc nawet nie mogę wyjść z domu na dłużej niż 3 godziny" odebrał telefon jak zwykle pomylił się i zamiast zielonej słuchawki nacisnął czerwoną. Przesrane życie daltonisty.....
Po chwili telefon znów zadzwonił tym razem Wojciech postanowił rzucić telefonem. Telefon spadnie na stronę szybki , bierze słuchawkę po prawej stronie, telefon spadnie na obudowę , bierze słuchawkę po lewej stronie. Telefon spadł na szybkę , która się zbiła . Wojciech podniósł telefon , naszczęście nie tryskał mądrością , więc nawet nie zauważył zabitej szybki, nacisnął słuchawkę po prawej stronie.
- Siema Eniu!! - odezwał się głos w telefonie .- To gdzie jedziemy na wakacje?
Wojciech jak to Wojciech zapomniał , że ma znaleźć jakąś wycieczke coby nie musieli całe wakacje bonczeć w kanapę i oglądać pierdziesiąty raz 19+.
- Yyyyyyy. To pomyłka . - powiedział Wojciech ,ponieważ nigdy z rana nie był jakiś szczególnie kumaty. Z resztą to on nigdy nie jest kumaty. Mam wrażenie że Wojciech kiedyś wysrał swój mózg .
- Wojciech!!! Przestań żartować!!! - bonknął głos z telefonu .- Chyba , że zapomniałeś coś znaleźć ! Co?
Wojciech w końcu uświadomił sobie że to dzwoni więc powiedział spokojnym głosem :
- Janusz! No co ty!! Jasne, że znalazłem !!!! Otóż biorąc pod uwagę moje niedojebanie dupy...mamy tylko jedno wyjście...
- No dawaj.
- Więc możemy zwiedzić świat, ale..
-Ale..?
No i się zaczęło ! Janusz naoglądał się za dużo musically Haliny i teraz zamiast normalnie powiedzieć o swoim pomyśle to zaczął śpiewać machając rękami :Mam nie dojebaną dupe i w każdej chwili mogę nagle zrobić kupe
Więc możemy zwiedzić świat , gdy w pobliżu jest gdzieś sracz
Nie przejmować się innymi , patrzeć na dziewczyny w mini
No i fajnie no i git z tego będzie niezły hit!Może Wojciech nie był mistrzem rymów ale czego się spodziewać po osobie , której jedynym mądrym zajęciem jest chodzenie do dentysty( chodzi tylko po to ,żeby wdychać ten taki tlen co jest po nim odlot!)
- Yyy no OK. Lepsze to niż oglądanie 19+. Ostatnio ta Mela strasznie mnie wkurwia!
- To dzwoń po chłopaków !
- Tylko odpowiedz mi na jedno pytanie...
- No?
- Ty chcesz zwiedzić świat trasą TOI TOI'a , tak?
- DOKŁADNIE!!!###################
Hejcia nie wiem czy wam się podoba , ale mam nadzieję ,że choć trochę polubiliście Wojciecha Ciupe. Ten rozdział był nudny , ale potem będzie ciekawiej . Będzie mnóstwo śmiesznych przygód ....
Jak chcecie to możecie dać gwiazdkę 😀
Napiszcie czy na razie spoko książka .
CZYTASZ
WC boso przez TOI TOI'a
HumorSiemaneczko to ja wasz ukochany WC( Wojciech Ciupa) . Zabiorę was w niezapomnianą , pełną przygód podróż po moim świecie !!! Zapraszam!