-Andrea hemen sofraya gel !! Hemen !!
Sesine sıçtığımın karısı.Yine bas bas bağırıyor.O ses tellerini sikmek için neler vermezdim.Ahh tabi siz o kadının kim olduğunu bilmiyorsunuz.O benim ''amı'' olduğu için babamın tüm parasını sömüren, sırf daha fazla mal ve mülke sahip olmak için istemese de evlenen üvey annem.Anne demek de pek yakışmıyor orospuya ama neyse.Ama yine de gerçek annemden daha iyidir.Yada kötüdür bilmiyorum.Gerçekten gerçek annemi tanımıyorum.Acaba hangi cehennemdedir.
-Andrea gel burayaa hemen!! Baban seninle bir şey konuşcak !
Hassiktir.Babam benimle mi konuşucak? Hassiktir.Gerçekten kötü şeyler oluyor heralde.
Hemen odamdan çıktım.Merdivenleri ikişer üçer indim.
-Efendim baba?
-Otur Andrea.
Dediğini yaptım.Kocaman meşe masada babamın en uzağında duran sandalyeyi çektim.
Oturduğum gibi babam bir kağıdı önüme fırlattı.Kağıdı açtım baktım.Matematik ve fizik sınavı notlarımdı. Sınavlardan B almıştım.
-Bunlar ne Andrea? Senin notların hep A+ idi. Nasıl notlarını bu kadar düşürebilirsin.
-Üzgünüm baba.Düzeltmeye çalışıcam.
-Kes sesini Andrea! Bu notların düşüşünü neye bağlıyorsun?
''Belkide şu orospu üvey anne yüzündendir baba? Bir düşün istersen.'' diyemedim tabbi.
-Düzenli çalışamadım baba.Üzgünüm.
-Belki de bir sevgilin vardır Andrea? Bir düşün istersen? Okuldaki öğretmenlerin bana Derek adında bir çocukla seni çok sık gördüklerini söylediler.
Hassktir. Gerçekten Hassiktir.Derek benim yeni en iyi arkadaşımdı.Aslında tek iyi arkadaşımdı. Derek okulun emo tiplerindendi.Siyah saçları ile tıpkı justin bieber'ın siyah saçlı haliyle robert pattinson karışımı bişeydi. Yeşil gözleri , kaslı vücudu.Tamam konumuz bu değil.Kısacası o kötü çocuk tiplerindendi.Çok çılgın şeyler yapıyordu. Peki ben bu çocukla nerden mi tanışıyorum? Geçen hafta okulun havalı sürtükleri beni dolaba kilitlediler. Derek de beni ordan çıkardı. O gün beni motoruyla eve bıraktı.O günden sonra birbirimizin yakın arkadaşı olduk.Tanrım bir haftadır birlikte dolanıyorduk.Nerden çıkardı bu siktiğimin dedikoduları.Ahh tabi siktiğimin öğretmenleri çıkarıyordu.
-Baba o benim sadece arkadaşım.Belki de tek arkadaşım.
-Eğer bu arkadaşın derslerini etkilerse bu arkadaşlığa izin vermem. Ve vermiyorum.Bidaha birbirinizi görmiyeceksiniz.
O an beynimden vurulmuşa döndüm.Babam bir çok arkadaşlığımı kendi elleriyle daha öncedende bitirmişti ama artık yeter.Bütün notlarım A+ sadece iki tane notum B oldu diye neydş yani bu tepki? Arkadaşlıklarıma karışmayı ne cürretle istiyordu.Kendi ilişkilerine bakmadan benim ilişkilerime karışamazdı.
Birden sandalyeyi geriye ittirerek kalktım.Ellerimi sertçe masaya koydum.En sert bakışlarımdan birini takındım.Herkes şimdiden ürkmüştü. Veee bağırmaya başladım:
-Bak baba bugüne kadar sana ağzımı açıp tek bir laf etmedim .Ama yeter artık. Hayatımı sikiyorsun.Gerçekten.Sen ve karın hayatıma sıçıyorsunuz sonra sıçtığınız bokları başkasının üstüne atıyorsunuz.Sen bir piçsin baba.Hadi ama Dolly -üvey anne- ile evlendin ama onu kaç kişiyle aldattığını söylesene?
Dolly ellerini ağzına kapattı.Sonuçta o da bir kadındı.Ve gururu vardı.Ne kadar orospu olsada.
-Evet baba söyle hadi? Sen kesinlikle bir piçsin. Bende bir piçin kızıyım dimi? Evet bundan sonra bir piç gibi davranıcam.
Masadan koşarak uzaklaştım.Komidinin üstünde duran arabanın anahtırını aldım.Babam arkamdan bağırıyordu ama ne bağırdığını anlıyamıyordum.
Koşarak garaja girdim.Garajın kapısının düğmesine bastım.Kapı açılırken arabaya bindim. Audi A8 in kontağını çevirdim.Garaj kapısı açıldığı gibi gaza kökledim.Babamı dikiz aynasında görünce gaza daha bir abandım.
Göz yaşlarım şişeden boşalır gibi akıyordu.Yolumu bile düzgün göremiyordum.Az sonra babamın polisleri arıyacağını ve sabaha evde olacağımı biliyordum.Bu yüzden az zamanım vardı.Babama koca bir darbe indirmeliydim.
-SABAH-
Polisler beni eve bıraktı.Bahçe kapısından içeri girdim.Sonra evin kapısını çaldım.Woaww süper özgüven doluydum.Kapıyı hizmetçimiz açtı.Ağzı garaj kapısı gibi açıldı ve küçük bir çığlık attı.
-Çekil önümden orospu
İçeri girdim.Babam koltukta arkası dönük oturuyordu.Sömine yanıyordu.O da gazete okuyordu. Neşeli bir sesle ''BEN GELDİM!!!'' diye bağırdım.
Babam dönen koltukta arkasına döndü.Ağzı onun da açık kalmıştı. Eee tabi bende şaşırırdım.Eğer kızım uzun kahverengi saçlarını kazıtıp sarıya boyatsa.Eee tabi üstümde kısacık açık saçık kıyafetlerde vardı.Yeni dövmelerimde pek fiyakalıydı.
Ben de yep yeni halimle çok fiyakalıydım.