O pár dní později mne pustili z nemocnice. Alespoň jsem nezapomněla, kde bydlím. Ach jo...jsem tak unavená. Jen co přijedu domů, půjdu si lehnout. Jak jedu tak si všímám mého souseda na jeho pozemku. Vypadá to, že cvičí. Moment.....on má zavázanou hlavu? Co se stalo? No nic....jdu spát. Zdá se mi jak v sousedovém domě je tma. Jsem tam a procházím se. Nejde nic vidět než jen tma. Najednou uvidím světlo. To světlo jde od televize. Jdu se kouknout a tam nikdo není. A jakoby se zastavil čas....koukám na televizi a vidím něco opravdu zvláštního. Jeho manželka byla zabita a on se rozhodl udělat pomstu. Ale komu? Potom se sama od sebe televize vypla a já se ocitla znova ve tmě. Přivřela jsem oči a hned jak jsem je naplno otevřela, byla jsem na trávníku sousedova pozemku. Já jsem náměsíčná? "Píp, píp, píp,..." uslyším a tím si uvědomím, že soused má senzory pohybu. Tak se zvedám a mám v plánu odejít, ale přeruší mne otevření vchodových dveří. "Pane soused, já se vám omlouvám, ale asi jsem náměsíčná. Opravdu se omlouvám." "Dobře, teď odsud vypadněte!" zařval a já málem spadla na zem. Šok jaký jsem kdy měla. Tak to mu nedoporučuju!
Omlouvám se za neaktivitu, ale nejen, že jsem neměla nápady, ale i když jsem je měla, byla jsem líná napsat další část.....
A omlouvám se, že je tak krátká....
Jinak děkuju za reads ♥, vím, že to není hodně, ale stejně za to děkuju ♥
A budu ráda za každý vote, komentík i sdílení :) :
Mám vás ráda ♥
Dikec a čauveeeeeec ♥
ČTEŠ
Ahoj sousede! [DOKONČENO]
FanficA tady je příběh, který píšu díky hře Hello Neighbor :) tak doufám, že se bude líbit :)