Hari Pertama di Sekolah BigHit..

14 1 0
                                    

sorry author tak publish chapter baru....sebenarnya author malas sikit ehe...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(JIMIN'S POV)

"Omma...appa...chim pergi dulu ye...assalamualaikum..."

Uish..berdebar aku memandangkan hari ini merupakan hari pertama sekolah sebagai murid tahun 1 di sekolah BigHit...sedap jugak nama sekolah tu...

"Cepatlah chim!"jerit pakcik Ravi 

"Haha..padan muka lambat lagi" kata jungkook

Aku berlari dgn bersungguh sungguh kalah peserta larian Olympic...sedap kau kata ye jungkook..nk kena serang jungkook ni...

"ommo..jungkook mana beg kau?"

"ha ah la..mane ek???"

"Baby, kenapa tak ambik beg,sayang?" jerit mak jungkook sambil berlari mendapatkan jungkook.

Aku tengok sekeliling .Muka pelajar lain dah buat muka tak tahan nak gelak dah...

Jungkook mesti rasa malu gila sekarang....muka jungkook dah merah gila..aku pergi duduk sebelah dia untuk menenangkan baby boy kita ni...

"aku dah cakap kat omma jangan panggil panggilan 'baby' kat public..huhu...malunya...baru ingat nak ngorat murid yeoja lain terus tak jadi.."

"sabarlah ye baby boy kesayangan ku..."

"yah...jgn panggil aku mcam tu...tak nak kawan"

"yela...kookie ku"

Dia terus peluk aku...kenape aku blushing semacam ni...aku gay ke apa?dah tak nak lepaskan aku ke apa budak ni...readers help meh!!!

"weh jungkook..nanti kat sekolah duduk sebelah aku,ok?"

"sudah semestinya"senyum jungkook sambil menunjukkan gigi rabbit dia tu yang sudah semestinya boleh menyebabkan readers melting...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Di sekolah BigHit...)

Dah sampai dah di sekolah ini...Ramai yang dah pandai nak macam nak telan aku pun ada..untuk menadapatkan kepastian aku pun pergilah tanya dekat seorang yeoja ni..nametag dia tulis 'Lee Ji-eun'...

"Saya nak tanya kenapa mereka pandang saya semacam je?"

"Saya rasa sebab kawan awak kat sebelah awak tu"

"Kenapa dengan dia?"

"Dia nampak macam budak berumur 5 tahun..Nama dia apa?"

"Nama dia Jeon Jungkook..By the way, nice to meet you?"

"Ooo...sedap nama dia..nice to meet you too...sorry saya kena pergi..bye.."

Aku dah buat muka poker face...Dia tanya nama kookie tapi nama aku dia tak tanya...Sabarla Chim...kau dilahirkan dengan sifat penyabar.. 

"Kau tanya dia apa?"

"Aku tanya dia kenapa orang pandang aku semacam ..Rupanya sebab kau..nampak muda sangat..jangan perasan ok???"

"Hehe..kembang sudah hidung aku yang fabolous ni.."

Sudah kembang pulak budak biskut ni...argh!! tak ada siapa ke yang nak puji aku ke?

(Semua murid diminta berkumpul di dewan sekolah sekarang!!!)

"Jomlah kookie..."

Aku dan kookie berlari ke dewan sekolah Bighit ...rupanya dewan ni ada nama..namanya 'BTS'...warh...sedapnya nama dewan ni...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sorry readers ku...author ni tak reti tulis cerita..imagine reti la...please vote and comment chapter ni ye...lobe u....

BTS Cutie littlepie childhoodWhere stories live. Discover now