Daha az önce ellerimi tutmuyor muydu, şimdi nereye kaybolmuş olabilir ki? Alışverişte 5 yaşında bir kız çocuğuna çok dikkatli bakmak gerek yoksa sizi boş lafa tutan bir satış elemanı yüzünden onu kocaman bir mağaza da kaybedebilirsiniz . Tıpkı şuan benim yaşadığım bu pişmanlık ,korku ve hüznü yaşarsınız emin olun hiç hoş duygular değiller . Gözlerim etrafta dolaşırken bir kız tüm dikkatimi üzerine topladı. Çünkü bu kız benim huysuz ,aksi ve şımarık yeğenim olan 5 yaşındaki zehra ile konuşuyordu . Zehra 'nın önünde diz çökmüş gülümsüyor ,bu onun hiç tekrar ettirmediği bir fiildi gülümsemek ve zehra ?Hayretler içerisinde onlara doğru ilerlerken zehra bu kıza sarılmış , kız kucağında onunla ayağa kalkmıştı. Onu sımsıkı sarmış , şefkatli bir ifade gelip suratına oturmuş ve o an daha önce hiç yaşadığımı anımsamadığım ilginç bir dugu gelip kalbime ,aklıma ve gözlerime taht kurup beni şoke etmişti . Kimdi bu kız ?Kumral uzun saçlarını en özel olan şeyde kahkülleriydi . Yeşile çalan mavi gözleri , fındık burnu , ince zarif dudakları , iyi bir fiziği vardı. Vücudundaki en güzel detay ise , şuan kucağın da yeğenim zehra gibi bir aksi şımarık varken şevkatle gülümsüyor olmasıydı. Hayatımda gördüğüm en güzel favori gülümse olmuştu diyebilirim rahatlıkla , görgüsüzlük etmek istemiyorum ama acaba bu güzel kız benim gibi değişik bir adama bakar mıydı? Neden bakmasın ?Zenginim , yakışıklıyım , sempatik bir tipim var en avantajlı olan ise yeğenim zehra ile şuan çok iyi bir bağ kurmuş olması . Üzgünüm sevgili yeğenim sen bugün benim tanımak istediğim bu güzel kız için kullanacağım bir yem olacaksın .
-"Zehra sen iyi misin ?Beni çok korkuttun güzelim. " Endişelenmiş bir tavırla yanlarına gitmiştim. Tam oscarlık bir oyunculuk sergilemiştim.
-"Pardon sen kimsin ?"
-"Zehra 'nın dayısıyım."
-Senin bir sapık olmadığını nereden bileyim ?
-Af buyur?
Daha ilk dakikadan ne demişti bu güzel kız böyle bana , Ege Yılmaz'a?
-Senin diyorum bir sapık olmadığını nereden bileyim ?
-Oradan bakınca sapık gibi bir tipim mi var hanımefendi ? Bu kız benim öz ve öz yeğenim Zehra , bakın buda kimliği ,inanmazsanız sorun kendisine ben dayısıyım onun .
Nedense kendimi açıklama yapmak zorunda hissetmiştim bir an .Neler olduğuna dair hiçbir fikrim yok , anlam veremiyorum . Ben Ege Yılmaz , asla ve kat 'a kimseye açıklama yaptım ? Zehra 'yı yere indirip gülümsedi ,
-Senden özür diliyorum , günde kaç defa böyle benzer vakalar yaşıyoruz burada bir bilsen bana da hak verirdin .Buyur yeğenin zehra 'yı teslim ediyorum .
- Sen burada mı çalışıyorsun?
-Evet
-Çalışan kıyafetlerin nerede ?
- Dolabımda , benim mesaim bitti , tam çıkacakken bu minik kızın ağladığını görüp onunla ilgilendim . Kendisi kaybolduğu için çok korkmuş ve ağlıyordu ...
-Anladım ...Çok teşekkür ederim .
Rica ederim iyi günler dilerim ,güle güle minik kız ...
Ve arkasından kendi gidişini izlemeye beni mahkum etti vicdansızın kızı vicdansız.
Daha önce gülümseyen hiçbir kızın gözlerinde bu derece sarhoş olduğumu hatırlamıyorum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİME DÜŞEN AŞK
RomanceSenin en tatlı sakarlığın ,ayakların takılıpta da kalbime düştüğün anda gizli... ve sevgilim sen benim başıma gelen en tatlı belasın ... Seni seviyorum, kalbime düşen aşk... Gözlerine ilk baktığımda hayatı , ellerini ilk tuttuğumda heyecanı...