Ahojky! 🙋Jak jste si mohli všimnout, tak u téhle knížky je už přes 1 TISÍC PŘEČTENÍ!!! 😲
Woooooow! 😍
No a jako takové improvizované poděkování jsem se rozhodla sem šoupnout něco málo o naší třídě jako takové, takže...
Vítejte na prohlídce třídy 8.A!
Třída 8.A je velmi dobře vybavena novým a kvalitním nábytkem, jak už jste si mohli povšimnout....
...a také zde rozhodně nic nechybí...
(ano je to ta samá skříň, akorát o den později 😅)
... Tato třída je den co den udržovaná v čistotě a pořádku...
...a žáci se mohou kochat množstvím uměleckých děl, kterými je třída vyzdobena...
... No a teď, když už si dokážete představit, jaké nádherné prostředí si oni žáci sami vytvořili, pojďme si popovídat o nich samých.
Tak tedy, žáci této třídy jsou, dalo by se říct, velmi vzdělaní a hlavně přirozeně inteligentní.
O přestávkách provozují jen samé mravně vyspělé aktivity...
...a pečlivě a láskyplně se starají o třídní zvířátko...
... Žáci této třídy jsou dokonce natolik vyspělí, že již teď přesně ví, co chtějí být.
Mezi oblíbené povolání patří:
-oknoumívač
-jídlonosič
-chlebamejkrŽákům jsme se dokonce natolik přiblížili, že nám udělali dokonce i jejich oblíbené pokrmy.
Mohly jsme tedy ochutnat třeba
"Pudink s jahodami"......a nebo "Kiwi ala Polreich"
... Já doufám, že se vám prohlídka líbila a snad se ještě někdy potkáme na nějaké jiné prohlídce.
Tak snad se vám moje poděkování líbilo a je bych jen chtěla podotknout, že všechen materiál (viz. oknoumívač atd.) je autentický, tudíž se všechno to, co jste právě viděli v naší třídě provozuje... 😆😇😅
P.S.: Nic co bylo použito v tomto "dokumentu" není myšleno jako urážka a je to čistě jen v zájmu srandy. 😅
Mějte se famfárově! 😍
Kirra 👾
ČTEŠ
Třída za všechny prachy (třídní hlášky)
РазноеTuhle knížku jsem se rozhodla psát z jednoho prostého důvodu - mám třídu za všechny prachy! No, a protože je v naší třídě srandy kopec, rozhodla jsem se o ní podělit s okolním světem... ? Tak, snad se vám to bude líbit. ?