Oncelikle senin adin damla her bolumde sen damlasin sen sensin bunu asla unutma.
Basliyorum iyi okumalar saranghae.♥♥Sabah kalkiyosun gunlerden pazaretesi (en nefret ettigin gunlerden birisi)elini yuzunu yikayip saclarini guzelce topluyosun kahvaltini yapip evden ayriliyosun tam servisi beklerken evde unuttugun en degerli esyani yani kendine ait ozel gunlugunu unuttugun aklina geliyo icinden"ya of salakmisin damla en onemli esyani nasil unutursun bi insan bu kadar unutkan ve salak olamaz diye diye kendine hakaretler yagdiriyosun ondan sonra kosarak evine dogru gidiyosun gunlugunu almak icin tam evinin oldugu sokaktan donecekken servis seni almadan gidiyo ama sen bunu gormuyosun kosar adimlarla ilerlerken bi yandanda kendine icinden hakaretler yagdirmaya devam ediyosun tam karsidan karsiya gecicekken tabi arabalar birbirlerini kovalarmiscasina ilerlerken ve bir araba sana carpicakken bir elin seni tuttgunu ve kendisine dogru cektigini hissediyosun o kahraman seni arabanin altinda kalmaktan kurtariyor ama sen hala gunlugunu dusunuyosun.
5 DAKIKA SONRA
Luhan:Iyimisin neden onune bakmiyosun az kalsin arabanin altinda kalicaktin daha dikkatli olmalisin
Damla(sen):Kusura bakma arabalari gormemisim ama bana ait olan en degerli esyami evde unttum o benim icin cok degerli demeye kalmadan aglamaya basliyosun
Luhan:Tamam sakin ol diyor ve gozyaslarini siliyor bu kadar uzulme lutfen diyor eger istersen evine gidelim hem gunlugunu almis olursun hemde bu sekilde biraz rahatlarsin
Damla:Olur hadi gidelim diyosun ve evinin yolunu tutuyosunuzLuhan yol boyunca sana bakiyo ve gozlerini senden almiyo tabi sende bunun farkindasin ara sira ona baksanda ona tek bir kelime edemiyosun sadece dis gorunusune gore yargiliyosun icinden"iyi birine benziyo cok tatli ve yardimsever birisi ama yinede onu tanimadan bilemem"diyosun eve geldiginizde luhana"sen burda kalsan simdi annem seni gorunce yanlis anlar falan huzursuzluk cikmasin"oda"tamam ama cabuk gel okula gec kalmayalim der ne okulmu sen hangi okula gidiyosun ki (tabi bunlari onun duyacagi sekilde disdan soyluyorsun)
Luhan:Sevit Lisesine gidiyorum bugun okulumun ilk gunu yeni ogrenciyim yani diyor ve sen onun cumlesini bitirdikten sonra ufak capli bir sok gecirmistin cunku ikinizde ayni lisye gidiyodunuz
Damla:Peki hangi sinif dediginde biraz duraksadi ve cevabida soyle oldu"aslinda bende bilmiyorum daha mudurun yanina gitmedim ama umarim iyi bir sinifa giderim dedi"
Luhan:Ee anlatsana okulunuz nasil spor salonlari soyunma odalari falan varmi coook merak ediyorum hadi anlat
Damla:Evet spor salonumuz ve soyunma odamiz var hem ayrica dans odalarida var milli gunlerde dans gosterisi sunucaksak dans salonunda egitim gorup orada calisiyoruz.
Luhan:Hmm simdi daha cok merak ettim neyse eninde sonunda gorucemOkula vardiginizda ders zili caliyor ve luhana"benim derse gitmem lazim kusura bakma seninle tanismak guzeldi gorusuruz"diyerek luhani yanindan ayrildin o da sana hoscakal dedi ama sen arkani dondukten sonra dedi ve kendi kendine sanirim senden hoslanmaya basliyorum DAMLA KAPLAN dedi ve kendine guldu (bu arada siz damlanin evine giden yolda tanistiniz onu yazmayi unuttum kusura bamayinn)UMARIM BEGENIRSINIZ ♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE HAYAL ET
PoetryArkadaslar luhanla ilgili yazicam hayalleri ama istediginiz oppalariniz soyleyin onlarlada yapim simdiden iyi okumalar eger yazimda hata olursa kusura akmayin hayaller size sacma gelirse bana soyleyin degistirim bu ilk hikyem oldugu icin umarim be...