One direction

66 4 3
                                    

Oke ik heb niks nuttigs over deze foto te vertellen.

Oke maar wil iemand mij helpen en persoon uit mijn klas te vermoorden? Hij dacht grappig te zijn om mijn telefoon (die 2,5 week oud is) te pakken en met schuurpapier over het scherm te gaan. Hij zit in de problemen want dit gaat ook naar de onderwijs assistente nu. Maar hij dacht dat het in mijn broek zou gebeurd zijn want Samsung heeft een sterk scherm dus kan tegen schuurpapier hij wou het op zijn eigen scherm demonstreren👏🏻👏🏻. Ik snap niet wat hij op havo doet. Maar Oke dit was mijn levensverhaal weer. Waarschijnlijk krijg ik een nieuw scherm betaald door hem👏🏻👏🏻.

Sorry dat ik gister niks gepost heb want mijn wattpad deed het niet en wou geen foto's toevoegen en heeft toen het hoofdstuk 10x gekopieerd ofzo. Een van de volgende hoofdstukken is Niall.

Te weinig hartjes denk ik😂😂 maar ik kon er niet meer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Te weinig hartjes denk ik😂😂 maar ik kon er niet meer.

Oke doei bedankt voor het luisteren naar mijn saaie levensverhaal ~maakt een diepe buiging en loopt weg, telefoon valt een keer maar heeft geen kras tot dat het schuurpapier er bij in de buurt komt~

Ik ga gewoon een boek schrijven over mijn telefoon 👍🏻👍🏻
IK HEB GEEN LEVEN❤

Byee 💎💎✨✨➗

Vrijdag ➗ (dat wordt een ed sheeran hoofdstuk dus)

Picuters Of My Fandoms {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu