SÜRPRİZ ZİYARET
Derse girdik.Dersimiz inkılap.Nurgül Hoca giriyor bu derse.Bu hocayı eski okulumdan tanıyorum.Dersimize girmiyordu ama yine de tanıyordum.
-Hazır mısınız gençler derse geçelim.
Başımızı salladık.
-Ders kitaplarınızı çıkarın.
(.....) Herkez kitapları çıkardı.
-Beste başla okumaya.
Beste okumaya başladı.Biraz zaman geçtikten sonra kapıya birisi vurdu.
-Gir.
-Merhaba hocam.
-Merhaba?
Bu ses bana bir yerden tanıdık geliyor ama nerden.Yoksa...Merakla ayağa kalktım.
-Ohaa!!
Gözyaşlarımı tutamadım.
-Mert ağabiii!!
Nurgül Hoca şaşkın şaşkın ne olduğunu çözmeye çalışıyordu.
-Hocam izin verirseniz 3 öğrenciyi dışarıya alabilir miyim?
-Peki ama hızlı olursa sevinirim.
Ben,Öykü ve Beste dersten çıktık.Öykü hemen:
-Mert ağabi sen askerde değil miydin nasıl geldin?
Zaten hepimizin merak ettiği soru buydu.
-1 haftalık asker izni aldım.Anneni aradım Masal.Dışarıdaymış işini halledince eve geçecekmiş.Bende onu bekleyene kadar yanınıza geleyim dedim.
Hepimiz Mert Ağabiye sarıldık.
-Kızlar hadi derse geç kalmayın hocanız kızacak.Bende burdan eve geçiyorum.Evde görüşürüz.
-Tamam,dedik ve son kez sarıldık.
Derse geçtik.Nurgül Hoca:
-Kızlar tenefüste yanıma gelin.
-Tamam hocam.
Doğrusu hocanın ne diyeceğini merak etmekten dersi dinlemedim.Zil çaldı.Hoca yanımıza geldi ve:
-Kızlar beni takip edin.
Nurgül hocayı takip ettik.Kütüphaneye çıktık.
-Kızlar 2 sorum olacak.1 derste gelen kimdi? Ben cevap verdim:
-Benim teyzemin oğlu.Beste ve Öykü'nün de akrabası oluyor.Askerdeydi izin almış
-Anladım. 2.sorum okulda bir bilgi yarışması düzenlenecek ve katılacak kız öğrencileri ben seçeceğim.Ben de sizin katılmanızı istiyorum.Siz ne dersiniz?
-Olur,dedik.
Hoca kütüphanedeki bilgisayardan yarışmaya katılacak öğrencileri seçti.
-Kızlar kazanmak zorunda değilsiniz.Kazanamazsanız da üzülmek yok.
-Tamam hocam.
Çıkış vakti geldi.Biz koşa koşa çıktık.Çünkü evde bizi bekleyen bir misafirimiz vardı.Arkadan kamyon sesi geliyordu.Kaldırım çok kalabalıktı bizde yola çıktık ordan yürümeye başladık.Kamyon sesi git gide yaklaştı.Ben ya bize çarparsa,kaldırıma çıkalım diye arkamı döndüm.Arkamı dönmemle kamyonun bize çarpıp bağırmamız bir oldu.