Annemle çok güzel bir hayata sahiptik mutluyduk. Annem bana hamileyken bir şeyler olmuştu kesin çünkü herkesten farklıydım ruhları görüp onlarla konuşuyordum. Annem bunun farkındaydı ama hep hayal görüyorsun diyerek beni geçiştiriyordu. Benim için endişe ettiğinin farkındaydım ama neden böyle diyordu? Annem hayvanlara ve fakirlere yardım eden bir kurula üyeydi. Her yardımlaşma için birşey dağıtmaya gitse benide yanında götürürdü. Bir gün yine beni de götürdü yanında, gittiğimiz yerde yavru bir köpek vardı çok tatlıydı onu sevmek için yanına gittim. O gün benim doğum günümdü bu köpeği eve almak istedim fakat annem orda birşey olmadığını söylediği zaman onunda bir hayalet olduğunu anlamıştım ve ondan uzaklaştım korkmuştum. Yolda giderken annem benim parkta beklememi söyledi ve yolun karşısındaki markete gitti. Bana pasta alacağını söylemişti ama geldiğinde elinde birşey yoktu gözlerine baktığım zaman onun sadece ruh olduğunu anladım ve gözlerim doldu annem "Biliyordum beni bu halde görmeni istemezdim." dedi ağlayarak bende ona ağlayarak " Üzgünüm. Özür dilerim. Bende ruhları ve seni bu halde görmek istemezdim anne." annem bana bakarken içim burkuluyordu babam zaten ben doğmadan ölmüştü annem de bırakırsa ne yapardım ben. Annem kulağıma yaklaşarak " Etraftaki insanlar beni öyle görünce teyzeni aradılar birazdan gelir. Onunla yaşayacaksın bundan sonra o sana iyi bakar onu üzme olur mu birtanem." dedi yavaşça kafasını geri çekerk gözlerimin içine baktı başımla onayladım ağlamaktan konuşamıyordum sadece başımı sallamakla yetinmiştim. Tekrar kulağıma eyilerek " Bak bu son olsun hiçbir ruhun gözlerinin içine bakma." dedi ve şöyle devam etti " Kızım şimdi yavaşça yola doğru yürü teyzen orda şuanda seni arıyor." dedi ağlayarak başımla onayladım. "Kendine iyi bak anne mutlu ol tamam mı?" başıyla onayladı ve bana "Sende kendine iyi bak kuzum asla üzülme tamam mı?" başımla onayladım.
"Hoşçakal prenses."
"Hoşçakal anne."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON UMUT
ActionAnnesini 9 yaşında kaybeden babası olmayan teyzesiyle kalan ama hep dayak yiyen 19 yaşında bir kız bir yandan üniversite için para biriktirip çok çalışan bir yandan da başına gelen olayları atlatmaya çalışan kızın hikayesi bakalım ne olacak .