Sonunda az kalmıştı üniversite sınavlarım yaklaşmıştı. Üniversiteyi kazanmak için çok çalışıyordum ayrıca para biriktirip yurtta kalmayı planlıyordum. Üniversiteyi bu şehirde okumak istemiyordum, çünkü teyzem bana kötü davranıyor çalıştığım paraların % 96 ısını kendine ayırıyordu. Zaten annemden kalan tüm parayı harcamıştı neden kazandığımada el koyuyordu. Bu beni çok üzüyordu okulda hiçbir arkadaşım yoktu hepsi beni dışlıyordu kuzenlerim de dahil herkes benle dalga geçiyordu böyle olmasını ben istemiyordum ki ruhları görmek benim suçum degildi. Bir yandan iyiydi benle uğraşanlara arkasında kızgın bir ruh olduğunu söylesem uğraşmaktan vazgeçebilirlerdi ama ben kötü birisi değildim tamam kabul bunu kendimi savunmak için yapıyorum kötülükle alakası yok ama ben böyle şeyler yapamazdım anneme söz vermiştim. Ama ne kadar dışlansamda beni seven birkaç ruh arkadaşlarım vardı. Biz bize yeterdik. Ama onlarla fazla takılamıyordum. Çünkü ruhların gözlerine bakmamam gerekiyordu. Her neyse ben kendimi tanıtmadım size adım Güneş Ertekin 18 yaşındayım ama 19 uma girmeme az Kaldı. Lise son sınıfım üniversiteye hazırlanıyorum. İstediğim bölüm tıp umarım kazanırım. Annemi 9 yaşımda kaybettim, babam ise ben doğmadan hatta annem bana hamile olduğunu öğrenemeden vefat etmiş. Bir teyzem 2 kuzenim var ikiside benden büyük biri kız biri erkek ama ikisinin de işleri yok. Onların da babaları yok çünkü babalarımız beraber vefat etmişler trafik kazasında. Kız kuzenimin adı Merve, erkek olanın adı Onur ikisi de birbirinden kötüler. Teyzeme gelince adı Sultan 38 yaşlarında ev hanımı yattığı yerden para kazanmaya çalışan bir kadın. En yakın arkadaşım Deniz 19 yaşında bir trafik kazası geçirmiş ama ölüp ölmediğini tam olarak bilmiyor. Nasıl diye sorarsanız hiçbirşey hatırlamıyor ona da başka ruhlar söylemiş kaza yaptığını. İşte ben ve çevrem bundan ibaret belki üniversitede birkaç arkadaşım olur. Bu arada ben bir kafede çalışıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON UMUT
ActieAnnesini 9 yaşında kaybeden babası olmayan teyzesiyle kalan ama hep dayak yiyen 19 yaşında bir kız bir yandan üniversite için para biriktirip çok çalışan bir yandan da başına gelen olayları atlatmaya çalışan kızın hikayesi bakalım ne olacak .