Μετα απο λιγο ειδαμε τους καθηγητες να ανεβαινουν στις ταξεις και τσιριδες ακουγονται απο ολους πράγμα που σημαίνει ότι θα πάμε τλκ..
Μπηκαμε μεσα και αφου πηραμε απουσιες κατεβηκαμε κατω..Οι καθηγητες ειχαν καλεσει το δεκαπενταμελες στο γραφειο..ετσι κατεθυνθηκα προς τα εκει..
Χτυπησα την πορτα και ακουστηκε απο μεσα ενα περαστε οταν ανοιξα την πορτα ειδα τους καθηγητες με ενα χαζοχαρουμενο αλλα ταυτοχρονα αυστηρο βλεμμα και λιγα απο τα ατομα του δεκαπενταμελους ειχαν κατσει στις ελευθερες καρεκλες..
"Ντροπη..κοτζαμ προεδρος να ερχεσαι τελευταια.."ακουγεται η εκνευριστηκη φωνη της γεροντοκορης καθητριας των αρχαιων..
Κλεα-Δεν ηρθα τελευταια..λείπουν αρκετα ατομα ακομα..διαμαρτυρηθηκα και εκατσα κι εγω σε μια καρεκλα..
" Λοιπον περιμενουμε και τους αλλους για να ξεκινησουμε επιτέλους..αντε που ειναι δεκα ωρες.." λεει πικροχολα..
Μετα απο λιγο ηρθαν και οι υπολοιποι και αφου εκατσαν,ακουσαμε μια κατσαα για την ανευθυνη σταση μας να αργουμε και μαλακιες.. και ημασταν ετοιμη να ξεκινησουμε..
"Λοιπον τις τελευταιες μερες εμφανιζονται πολλα παραπονα απο τους μαθητες οσον αφορα κανονες υγιηνης, το κυλικιο καθως και..εσας.."περνει τον λογο ο διευθυντης...
"Εμας?"
" Καλά δεν εχετε ακούσει τιποτα?" Λέει επιφυλακτικα
"Όχι..Σαν τι δηλαδή?"αποκρινομαι
"Εμμ...διάφορα..."απάντησε αδιάφορα και γύρισε το κεφάλι του προς την πόρτα η οποία μόλις άνοιξε
"Συγνώμη για την καθυστέρηση" είπε η Ιωαννα μια από τις κολλητές μ
"Κλεα που είναι ο αδελφός σου?"ψιθύρισε δίπλα από το αυτί μου ο Αλεξ κάνοντας με να ανατριχιάσω.
"Δν ξρ κανονικά θα έπρεπε να έχει έρθει ο μαλακας.."
"Λοιπον,έχουμε και λεμε" ξεκινάει να λέει η γεροντοκορη "καταρχήν φροντίστε να κάνετε κάτι για να σταματήσετε αυτά που ακούγονται γτ οι φήμες κυκλοφορούν και σε άλλα σχολεία και γινόμαστε ρεζίλι και εμείς σαν σύλλογος καθηγητών αλλά και εσείς σαν δεκαπενταμελες που ειστε.και υπεύθυνοι για το σχολικό περιβαλλον" συνεχίζει
"Εμμ..βασικά άμα δν μας ήθελαν να μην μας ψήφιζαν αυτοί είναι υπεύθυνοι για την κατάσταση που επικρατεί τώρα, δεν μπορώ να καταλάβω όμως τον λογο που μας καλέσετε.."πετάγεται ο Αλεξ
YOU ARE READING
Trying to get along with a bad boy
Teen Fiction"Φυγε..δεν θελω να σε ξαναδω μπροστα μου" "Δεν θυμαμαι να σε ρωτησα" "Γτ εισαι τοσο κακος με ολους" "Γιατι μου την σπανε ατομα σας κι εσενα..." "Μα..πριν ερθω σε αυτο το σχολειο και εσυ ετσι ησουν.." Η Κλεα ειναι μια φυσιολογικη κοπελα...ή μαλλον ΗΤ...