Kopogás, minden nèlkül be lèpek a házba..
A külön álló házrész már be rendezve bulira kèsz.
Be èrek a nappaliba Bea ès Bibi ültek a kanapèn.
Köszöntek teli vigyorral, ès le dobtam magam mellèjük. Ők már a bort iszogatták.
-Domcsi nem kèrsz valami piát?- hadarta el Bea.
-Nem köszi, majd kèsőbb. Kaja után.- ehhez kèpest kaja előtt le csúszott egy kis házi pálesz mikor a fiuk kb fel megèrkezett.
Pakolásztunk tettünk vettünk mikor elegünklett ès nem vártuk meg Zolikáèkat akik 2 várost bejártak 2 óra alatt hogy találjanak egy dohány boltot ès vegyenek piát. Pff fiúk.
Le ültünk a svèdasztalos "vacsi" hoz .
Kolbásztól kezdve a sülthúsig minden volt az asztalon...jóètvágyú fiúk vettek körül.
Mire mindenki vègzett a kajával megjöttek a tőbbeik.
Turnus váltás volt. Most ők ültek le enni.
Mi addig be mentünk a kis elkülönített ház rèszbe. Raktuk a zenèket, csipegettük a sós dolgokat amik ki voltak rakva.
Egyenlőre csak Bibivel beszèltem. Nem ismertem senkit. Le ült velünk szembe Joci. Meg szakította a beszèlgetèsünket.
-Bocsi amúgy,hogy is hívnak?- szólt oda bizonytalanul.
-Dominika- vágtam rá elmosolyodva.
Joci kb 165cm barnább bőrű szálkás testű srác..kèzizik.
Bibivel beszèlgettünk tovább gyűltek a skacok.
Kezdtem ènis nèmelyiknek oda szólogatni próbálni oldani a hangulatot.
Kb 9-ig nagyon le volt ülve a buli.
Elkezdtèk össze rakni a 2 vízipipát. Ez hangolta össze a csapatot.
El kezdtünk iszogatni is.
Körbe ültük a pipákat ès adtuk körbe..mint a füves cigit. 😂
Kb másfèl óráig szívtuk a pipákat felváltva közbe pár feles le csúszott.
Addigra ènis tudtam mindenki nevèt.
10 körül ki találták hogy sörpong...eszeveszettül pakolni kezdtek ès töltöttèk a söröket.
Èn a szobából kèmleltem öket pipázás közbe váltakoztak körülöttem az emberek.
Mindenkivel váltottam pár szót.
Az első pár kör le ment. Ki mentünk cigizni 4-en már mind kicsit be csiccsentve.
A fiúk meg kínáltak egy szállal. Józsika eszeveszettül oltott engem is és balomon ülő Cseszit. Nekem csak egymas után azok jöttek ki a számon hogy.-
Köcsööög, te mekkora köcsög vagy, jó nagy köcsög vagy.
Persze nem józan állapotomban.