- Marinette iti suna alarma de 25 minute . Vrei să inrarzi in prima zi de liceu .
- Nu mama vin acum .
Ma trezesc si plec jos in bucatarie . Dupa ce mananc ma duc sa ma imbrac si sa imi fac parul . Apropo asa arat eu :Azi merg la scoala cu Alya . Da e cea mai buna prietena a mea .
Iubitul ei este Nino si cel mai bun prieten al lui este Adrien baiatul de care imi place . Sunt indragostita de el de 2 ani .
Este fiul celui mai mare designer din Paris . Preferatul meu .
-Marinette e deja 8 : 55 vei intarzia din nou ca in fiecare zi .
-Cat ????? Voi intarzia din nou . Aaaaaaaaaa.
Am luat doua briose si am fugit la scoala . Stau cu Alya in a doua banca in spatele lui Adrien . Iar Chloe din nou ca mereu a incercat sa isi puna fundul in locul meu . Dar din fericire Adrien nu a lasat - o . El este eroul meu .
-Copii o sa fac niste schimbari in clasa . Sa incepem cu locurile . Nino cu Alya , Chloe cu Nathaniel , Sabrina cu Kim , Milene cu Aiben si........Marinette cu Adrien .
-Doamna , eu vreau sa stau cu Adrien .
-Imi pare rau , dar toti vor sta asa cum am spus .
-Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!
-Chloe!!!!! Termina ai inteles ?????!!!!!
Dupa ce doamna diriginta si Chloe ne-am dus acasa toti . Ajung in camera si vad ceva pe birou intr-o cutiuta vad o pereche de cercei rosii .-Ce este asta ?
Din cercei iese o lumina rosie si aparut un.......nu stiu sigur ce este .
- Aaaaaa ce esti tu un gandac urias ......aaa......sau un monstru buburuza.......aaaaaa....?
-Buna Marinette. Eu sunt Tikky un kwami . Stiu ca nu intekegi nimic dar o sa iti explic totul . Dar te rog promite-mi ca nu o sa spui nimanui .
- Intai spubemi ce cauti aici ?
- Deci eu sunt un kwami si cu ajutorul meu transformandute intr-o eroina vei putea salva Parisul . Ca sa te transformi trebuie sa spui: "Tikky transformarea"
-Tikky transformarea daaaaa
Woooowwce haina rosie cu buline am . E foarte frumoasa.
Dar ce trebuie sa fac acum ? Ce e acela ? Parca este un monstru . Dar eu trebuie sa il inving ?
----------------------------------------------------------------------------------------------
Primul capitol mie imi place . Din urmatorul veti afla cum s-a intamplat asta la Adrien . Pana atunci noapte buna . Vise placute . Paaaaaa
CITEȘTI
Miraculous : Ladybug et Chat Noir ( O altă poveste ; Povestea mea ) [ Pauză ]
FanfictionCând eşti o fată obişnuită cu o viață obişnuită nu prea crezi în magie şi în cercei magice . Dar dacă dintr-o dată te-ai trezi într-o lume magică în care trebuie să te lupți cu oameni acumatizați de Hawk Moth unul dintr-e cei mai mari răufăcători ce...