3.-Návrat

19 1 3
                                    

Hned ráno, když se výprava probudila, se vydali na cestu zpátky.
,,Nechť Trakian prokleje tohle místo!"
Už se stalo.
,,Co?" Nechápal Cirion.
,,Co se stalo?" Zeptal se Tëlaren.
,,Zdálo se mi, že někdo něco řekl."
,,Nikdo nic neřek." Tentokrát promluvil Adriän.
Tak to nechali být a šli domů do Klarondu předat zprávu.
Cestou potkali své staré tábořiště, tak se v něm usadili.
Tentokrát byli na hlídce Tëlaren a Karin. Zvuk co slyšeli minule se ozval znovu.
,,Slyšels to?" Zeptal se Karin.
,,Jo." Odpověděl Tëlaren.
,,Neměli bysme vzbudit ostatní?"
,,Uhni." Ozval se Tëlaren
,,Co?"
,,Uhni sakra!" Zopakoval Tëlaren. Těsně po tom co Karin uhnul, Tëlaren vystřelil někam do tmy. Následně se ozvalo jakési mečení/kňučení. Pak se ze tmy svalila postava s šípem skrz naskrz v hrdle. Pak se vynořily další tři bestie.
,,Všichni vstávejte!" Zaječel Karin těsně předtím, než mu další šíp se žlutým opeřením prosvištěl kolem hlavy a zabodl se do štítu jedné ze stvůr.
,,Ať Sahr provází můj šíp!" Zařval Tëlaren a z jeho luku letěl další šíp. Tentokrát se zlatou září. Když se jedno monstrum pokusilo zvednout štít a vykrýt se s ním, prorazil šíp štítem jako by to byl papír a zabodl se přímo do oka nestvůry. Ozvalo se jen zaskučení uťaté tupou ránou jak mrtvola spadla na zem. Karin se svým mečem ohnal po jednom, ten ovšem uhl. Tak dokončil výpad druhým kratším mečem, který zabodl tam, kde elfové mívají srdce. Další vyřízen. Už zbívá jen jeden. Ten se rozběhl pryč. Ale moc daleko nedoběhl, jelikož se mu šíp zabodl do týla.
,,Co se tu sakra děje?" Ozval se Tandor, když viděl zem zbarvenou krví a mrtvoly všude kolem.
,,Přepadení." Odpověděl Karin rychle.
,,Dobře, Karine přines mi prosím hlavu jednoho toho tvora." Nařídil Darion
,,Proč já? Doteďka sem tu bojoval, zatímco vy ste se teprve probouzeli."
,,Á Thare, ty to vidíš." Povzdechl si Darion, ,,Dobře, Adriäne, bude těžký přinést mi hlavu jedné té bestie?"
,,Ne můj pane." Odpověděl Adriän a přišel k nejbližší stvůře a usekl jí hlavu. Tu pak zabalili do hadru a vezli jí sebou dál.
Když přešli Asrijské hory, Klarond byl na dohled. Hned jak do něj vešli každý šel jinam. Karin, Adriän a Tandor šli za svou rodinou. Tëlaren s Cirionem šli ohlásit princi Elienovi neúspěch výpravy. Darion a Tharion šli do Irieliny věže.
Když vešli dovnitř uviděli obrovskou knihovnu a spoustu lidí.
,,Vítám vás v Irielině věži." Ozvalo se jim za zády, ,,Jaké máte přání?"
,,Chtěli bychom mluvit s Paní Iriel."
,,Následujte mne."
Žena je dovedla ke schodům a opustila je se slovy: Jděte nahoru.

Válka na Lóthu: Občanská válka Kar EthonuKde žijí příběhy. Začni objevovat