Sjedila sam na balkonu od kuce i razmisljala od projektu iz hrvatskog. Dala nam je neke zadatke koje moramo napraviti u roku od dva tijedna. Zasto sam uvijek ja u nekoj grupi sa nekim luđacima. Pocele su mi misli dolaziti na glavu ne misljeci ni na vrijeme. U trnutku kada sam pocela smisljati kako da ucinim projek zanimljivijim nesto me je probudilo iz misli. Noga mi je pocela vibrirat, a ja sam se sva stresla od straha. Brzo sam izvadila mobitel iz depa i videla jedno vrlo drago ime na njemu.
#Filp:hej! pa gdje si ti svi te čekamo!
#sarah:ha?
Sva sam bila osamucena jos od onih misli i mozak mi nije uopce bio ukljucen za razmisljanje.
#filip: sarah dogovorili smo se da idemo pogledati njihov film!
Čiji film,o cemu on prica?
#sarah: o kojem ti filmu pricas?
#filip: this is us!! gle! znam da ih ne slusas, niti ih volis, ali molim te rekla si da ces ici.
Da rekla sam nakon cijela dva tijedna moljenja i prisiljavanja.!
#sarah: oh da film. oprosti totalno sam zaboravila. Stižem! Kada pocinje?
#fili: za sat vremena, ali rekli smo da idemo na sok prije.
Jos i sok? kako sam mogla sve to zaboravit?! uff!!!
#sarh: dobro! evo me za 30 minuta! oprosti zbog soka ali necu stic.
# filip: dobro nema veze samo se pozuri ne zelim biti sam!
"Bok" smo rekli u isti glas i odmah poklopili slusalice. otisla sam do kupaonice popraviti malo sminke sto sam imal i nazvla taksi. cijelim putem sam gledal njihove rekla po ulicama i zgradama? sto je tako posebno u njima da mi je barem znat. kada smo konacno stigli do kina bila tolika guzva, brzo sam platila vozacu i usla. Nakon nekoliko minuta trazenja i guranja po cijeloj zgradi ugledala sam pomalo nervoznog i jako uzbuđenog decka. nije me primjeti pa sam mu prisla s leđa. potapsala sam ga po ramenu te se sakrila. on je poskocio kao da je ocekivao nekog slavnog, ali kad je vidio da ga niko ne ocekuje pomalo je bio iznenađen, malo mi je falilo da ne prasnem u smijeh. brzo sam prisla ponovnom njegovim leđima, potapsala ga ali i ostala na mijestu. brze se okrenuo nego prije ako se to moze ikako reci te se moglo vidjeti kako se iznenadio.