PROLOG

29 1 3
                                    

"kenapa semua orang saya sayang tinggalkan saya?" Tanya Jennie sewaktu sedang ditelefon rakan baiknya iaitu Jungkook .

"Maafkan saya Jennie... Tapi saya terpaksa. Kita takkan berjumpa lagi selepas ini." Kata Jungkook di hujung talian di sebelah sana.

"So, we'll never able to meet again and it's mean that I have to say goodbye right?" Tanya Jennie memastikan semula apa yang baru didengarnya.

Jungkook hanya mengiakan lalu memutuskan talian dari sebelah sana.

Jennie hanya senyap memerhatikan skrin telefon bimbitnya yang baru sahaja bertukar warna gelap akibat kehabisan bateri.

Jennie hanya diam untuk seketika sebelum setitik demi setitik air berwarna jernih mengalir ke pipinya. Jennie hanya membiarkannya tanpa ada perasaan hendak mengelap air tersebut.

"Awak memang tak faham saya sukakan awak ke Jungkook. Atau awak faham tapi buat endah tak endah sahaja. Rintih Jennie sambil air yang jernih semakin lebat mengalir di pipinya.

Jungkook yang berdiri di luar pagar rumah Jennie hanya memandang sayu ke arah tingkap bilik Jennie.

'Maafkan saya Jennie. Saya terpaksa pergi.' Monolog Jungkook dalam hati lalu menapak pergi.

.

............
Hello guys.. well this is my first book so I hope that you'll like it. Please vote for me. Sorry for typo

MY ONLY DEMONWhere stories live. Discover now