Siz yoonginile 1 senedir evlisiniz. Ama yoongi artık senle ilgilenmiyordu. Sende hep onu izleyip duruyorsun. Ama o ise seni hiç takmıyor.
Sen: Yoongi sen artık beni sevmiyor musun?
Yoongi: Tabi ki de seviyorum. Sen nasıl böyle şey düşünürsün.
Sen: Bilmiyorum artık benle ilgilenmiyorsun.
Yoongi: Hayır sadece çok çalıştığımız için eve yorgun geliyorum. O yüzden senle ilgilenemiyorum.
Sen: Yani sen beni seviyorsun değil mi?
Yoongi: Tabi ki de seviyorum. Hem de çok seviyorum.
2 yıl sonra.
Sen hamilesin ve bebeğin 5 aylık olmuştu. Yoongi dans pratiğe gitmişti. Senin yanında ise kız kardeşin vardı. O yüzden için çok rahattı. Akşam olunca yoongi eve geldi. Kardeşinle sen sofrayı hazırladınız. Yoongi yemeğini yiyince sırayı kaldırdınız. Yoongi çok yorgundu hemen büyüdü. Sende üstünü değiştirdin ve yoongi'nin yanına gittin. Gece karnına sancı girdi. Yoongi hemen yataktan fırladı.
Yoongi: Ne ne oldu? deprem mi oluyor?
Sen: Yoongi. Hayır karnına bir sancı girdi ama şimdi geçti. Uyuyabilirsin yarın bebeğimizin cinsiyetini öğreniceğiz.
Yoongi: biran önce sabah olsa da öğrensek.
Sen: Tamam. Sen şimdi uyu sabah seni uyandırırım.
Yoongi: Tamam. Aşkım.
Sabah olunca sen yoongi'yi kaldırırsın.
Sen: Yoongi hadi aşkım kalk.
Yoongi: Ya biraz daha...
Sen: Yoongi tembellik yapma bugün bebeğimizin cinsiyetini öğreneciğiz.
Yoongi hemen yataktan fırlar ve eşyalarını arar sen ise yatakta oturup onu izliyorsun.
Sen: Yoongi artık otur. Başım döndü.
Yoongi: Ama randüvümüze geç kalırız.
Sen: Ama randüvümüz 11:00'da saat daha 9:00 daha erken canım hem eşyalarını arama ben onları ütüledim,ütü odasında bırakttım.
Yoongi: Hımm... Tamam ozaman kahvaltı yapalım
Sen: Ben kahvaltıyı hazırladım.
Yoongi: Ama herşeyi sen yapıyorsun bana hiç birşey bırakmıyorsun.
Sen: Çünkü kocacığımın yorulmasını istemiyordu. Eğer sen yorulursan sonra her yaparım.
VE MUTLU SON.............
ARKADAŞLAR İSTEKLER YORUMA BÖLÜMLER GECİKYOR LÜTFEN TAKİP EDİN SİZİ SEVİYORUM............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BTS" HAYAL ET
Fanfiction"BTS" HAYEL ET hikayem siz ve BTS üyeleri ile sevgili falan oluyorsunuz isteklerinize yorumlara yazabilirsiniz