-"Ce sa întâmplat ? " ma întreabă el confuz
-"Am sunat la facultate ... ma simt rău nu voi merge săptămâna asta la cursuri ." Spun eu in timp ce cobor din mașina .
-"Amm ... ști ... dacă ai nevoie de ceva asta e numărul meu ... ma poți suna oricând "spune el oarecum jenat întinzându-mi o ducătica de hârtie cu ceva cifre.
-"Am... OK ... ne mai vedem " spun balbaindu-mă încercând sa plec , dar îmi cuprinde încheietura și ma trage spre el sarutându-ma flamand
-"Pa...Jess " spune el cu un zâmbet tâmpit după ce ne despărțit din sărut .***
Am urcat scările in grabă spre camera mea deschizând ușa urmând Să o văd pe colega mea Sonya , cu un băiat deasupra ei .
-"Hey ... nu știam ca vei ajunge așa repede " spune ea panicata îndepărtându-l pe acel băiat de pe ea .
-" E OK " spun stânjenită
-" Apropo el e Louis " spune ea arătând spre baiatu simpatic din fata mea .
Avea parul castaniu și niște ochi albaștri ca cerul senin al zilelor de vara care te pătrundeau instantaneu , alături de un zâmbet predominant .
-"Eu sunt Jess ... incantata !" Spun timida întinzându-mi mâna pentru a face cunoștința dar el ma trage intr-o îmbrățișare prieteneasca apoi zâmbindu-mi.
-"Uite Jess , eu o sa dorm in seara asta la Louis , dar nu îți fa griji voi trimite pe cineva sa stea cu tine " spune Sonya făcându-mi cu ochiul .
-"Dar eu mâine nu voi merge la cursuri , am răcit și voi Sta in camera ." Spun eu răgușită .
-"Petfect!! Îl voi chema pe Zayn și el este răcit așa ca veți sta împreuna " spune zâmbind
-"Dar ..." nu apuc sa termic ca ea îmi și taie vorbele .
-" Nu vreau sa te aud comentând ... vei sta cu el și punct ." Spus ea cu un zâmbet viclean
-" Bine , bine . " ma dau eu bătută .NECORECTAT !!!!
Scuze ca e prea scurt dar promit ca voi posta mai des . ❤️😇😘😘😘
YOU ARE READING
Etern
FanfictionTotul începe atunci când Jess , o tânăra de 18 ani , hotărăște sa se mute într-un cămin din Londra deoarece vechea ei casa ii aduce de aminte de părinți ei care au murit . In camera de cămin Jess va avea parte de noi experiente , va atinge noi lim...