I

7 1 1
                                    

No i się zaczęło. Wakacje, czas długo wyczekiwany przez wszystkich. A najbardziej przeze mnie. Uwielbiam te gorące dni, jest to najlepszy czas na złapanie opalenizny na swoim ciele. A mi się to przyda bo nie należę do osób opaalonych. Najlepsze w wakacjach jest to że nie trzeba rano wstawać i iść do szkoły. Lubię szkole ale to wczesne wstawanie... o szaleć można.
Cześć mam na imię Naomi, zwykła... albo nie zwykła 17-letnia dziewczyna. Nie mam chłopaka, bo nigdy nie potrzebowałam, jestem szczęśliwa bez tego. Ale za to mam cudowne przyjaciółki i kochająca siostrę. Dobrze, że je mam nie wiem jak bym sobie poradziła, bez tych wspaniałych osób.
-Naomi, chodź tu szybko!-z rozmyśleń wyrwala mnie moja siostra.
-już idę, pali się? Co jest? - spytałam Mie, moja siostrę
-proszę chodź ze mną na zakupy-no i się zaczęło. Wiedziałam że muszę się zgodzić, bo nie da mi żyć.
-dobra ale..
-dobra dobra nie gadaj tylko chodź. - Moja siostra mało kiedy chce mnie słuchać.
Poszłam na górę aby się przebrać. Było ciepło więc ubrałam krótkie spodenki, crop-top i superstary. Włosy zostawiłam rozpuszczone, poprawiłam lekko makijaż i gotowe.
-Mia gotowa już-krzyknęłam
-super ja też, wychodzimy.
Poszliśmy piechotą, galeria była kilka minut od domu.
           ~~~20 minut ~~
Chodziliśmy po sklepach ale nadal nic nie kupiliśmy. Zakupy z moją siostrą to jakaś meczarnia, przymierza kilka rzeczy ale nic jej nie pasuje
-jak w tym wyglądam? - spytała Mia. Miała na sobie czerwoną sukienkę, była ona z koronki i idealnie podkreślała jej figurę. Zawsze zazdrością siostrze figury, co prawda ja nie miałam na co narzekać ale Mia to naprawdę śliczna dziewczyna.
-świetnie w tym wyglądasz-powiedziałam zgodnie z prawdą
-bierzemy tą-wskazała na sukienkę
-no super, wkoncu. Czy możemy już wracać?? - zapytałam z nadzieją że powie tak.
-no oki, i tak już nic nie kupię. Mia poszła do kasy zapłacić a ja wyjelam telefon aby szybko sprawdzić czy ktoś pisał. Stałam już tak kilka minut i już chowalam telefon. Gdy nagle poczułam jak ktoś na mnie wpada i czuję że upadam...
----—-------------------------------------
Myślę że wam się chodź troszke spodoba. Mało... Ale myślę że będzie dobrze 😀

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 05, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Ostatnia Szansa Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz