Varovanie toto je mini príbeh!
S Dark Starom sme sedeli v kaviarni. Väčšinou sa rozprávame a smejeme ale tento raz som nemala náladu. ,, Deje sa niečo?" opýtal sa ma Dark. ,, Nie len premýšlam." odpovedala som mu smutne. ,,Mňa neoblafneš." povedal. ,,Ja som len premýšlala nad tým........ Keď ja ani neviem nad čím premýšlam." povedala som mu. ,,Ja viem čo ti zdvihne náladu." povedal, chitil ma za kopyto a viedol ma do parku. ,,Čo budeme robiť v parku?" opýtala som sa ho so smiechom. ,,Ja som len myslel že prechádzka ti urobí lepšie." povedal mi a pritom sa na mňa uprene pozeral. Sklopila som zrak a povedala mu: ,,Máš pravdu zdvihlo mi to náladu."
Ešte chvílu sme sa prechádzali keď som zrazu spoza kríku započula plač. Išla som sa tam pozrieť. Sedela tam malá plačúca kobylka.
Bola béžovej farby so slabo béžovými škvrnami. Jej krídla boli tiež béžovej farby a končeky mala tej slabo béžovej farby. Mala hnedú hrivu a v nej ružovo-fialové pramene. Jej oči boli modro-fialové. Na krku mala tmavomodrý náhrdelník v tvare srdiečka. Všimla som si že na ňom mala slabomodré písmeno R.
,,Ahoj. Ako sa voláš?" opýtala som sa a sadla som si k nej. ,,J..ja som Roxana." povedala s plačom. ,,Ja som MoondanceLuna. Prečo plačeš?" ,,No viete ja totiž nemám rodinu. A z deckého domova som utiekla lebo ma tam nikto nemal rád a všeci sa mi smiali." povedala mi. ,,No ak chceš tak mi budeme tvoja rodina." povedala som a pritom som sa s úsmevom pozrela na Dark Stara. ,,Samozrejme." povedal a usmial sa na Roxy. ,,Ďakujem vám." povedala a objala ma. Ostala som zarazene sedieť. Ale potom som jej objatie oplatila.
Zrazu sa okolo mňa začali objavovať modré svetielka ktoré sa okolo mňa začali točiť. Zrazu som sa vzniesla do vzduchu. Začal sa mi meniť chvost a začala ma bolieť hlava.
,,Moondance si v poriadku?" opýtal sa ma Dark. ,,Myslím že hej. Ale čo sa stalo." ,,No neviem ako ti to povedať ale....." zamrzol uprostred vety a pozrel sa na Roxy. Tá sa naňho s neistotou pozrela a on pokračoval. ,, No máš totiž..... no si alicorn." v tú ranu som stála na nohách a obzerala som si svôj roh. ,,Ale jak to..."
,,Gratulujem ti." ozval sa zrazu hlas a z oblohy sa ku mne vzniesla Luna. ,,Ale jak to?" ,,Ja viem že si v rozpakoch ale nemaj strach. Princeznou si sa stala lebo je v tebe ovela viac ako si myslíš. Tvoje cutie mark neznázorňuje kvapku vody. Ale kvapku talentu, radosti ale hlavne kvapku láskavosti." ,,Ale čoho som teda princeznou?" opýtala som sa jej. Len sa zasmiala a povedala: ,,No predsa princezná láskavosti." ,,Wau ja mám za mamu princeznú." povedala zrazu Roxy. Všetci sme sa začali zrazu smiať. ,,Ja vás mám tak rada." povedala som a všetkých som objala.
~~~~~~
Takže čaute!
Áno je to pravda! MoobdanceLuna je princezná. ^-^ Plánujem napísať aj príbeh môj život. Ten bude o tom ako Moondance znáša to že je princezná. ;) No nič užite si zvyšok nedele. :D