Deel 1

126 11 3
                                    

{Heel het boek zal in Enzo zijn POV zijn. Als het anders is, zal ik het vermelden ^^}

Ik word vrolijk wakker. Nouja... Eigenlijk word ik wakker gemaakt door die wekker op mijn nachtkastje. Ik kijk slaperig rond. Het is nog leeg in mijn kamer. Dit weekend gaan we spullen kopen voor mijn kamer. "MAM! WAAR ZIJN M'N OORTJES?!" hoor ik van beneden komen. Het is Jer. Mijn ogen worden groot. Ik bedenk me dat ik zijn oortjes stiekem had gepakt gister om nog YouTube te kijken. Heel stil pak ik ze onder mijn kussen vandaan, en loop heel stil naar zolder. Daar slaapt Jer. Ik pak de deurklink vast. "Jij hebt ze dus!" Ik draai me verschrikt om. Jer staat ongeduldig achter me. Ik kijk heb lachend aan en hij trekt zijn oortjes uit mijn handen. Hij rent naar beneden. "DOEI!" hoor ik 10 seconde later van beneden komen. Ik loop naar de badkamer. Ik neem snel een douche en kleed me aan. "Is Jeremy al weg?" vraagt mam als ze het washok uitloopt, met een mand met kleren in haar handen. Ik knik. "Heeft hij zijn oortjes nog gevonden?" vraagt ze erna. "Uhm... Ja! Hij had niet goed in zijn kamer gekeken!" zeg ik lachend. Mam knikt en loopt naar beneden. Ik zucht van opluchting. Gelukkig had ze niks door. Als ze erachter komt dat ik 's avonds YouTube kijk, ben ik echt de sjaak. Ik pak mijn rugzak en loop naar beneden. Ik gooi mijn tas in de gang, en loop naar de keuken. Daar maak ik mijn brood klaar. 2 met pindakaas. Nu neem ik 2 crackers. Als ik gegeten heb, kijk ik op de klok. Ik heb nog een half uur. Ik plof op de bank en check mijn telefoon. "Heb je er zin in?" vraagt mam als ze naast me neer ploft. Ik knik. "Ja! Hopelijk heb ik een leuke klas!" Mam lacht. Ik kijk wat TV. Het half uur is al snel voorbij. Ik trek mijn schoenen aan en pak mijn jas. Als ik blij naar buiten ren, zie ik dat mijn band lek is. "Mam! Ik heb een lekke band... Wil je me brengen?" vraag ik als ik de kamer weer inloop. "Jahoor! Ik trek even mijn schoenen aan. Ga maar in de auto zitten." zegt ze snel. Ik ga in de auto zitten en zet de radio hard aan, onderweg naar school.

Nou, het eerste deel van "You can't break me". Wat vinden jullie ervan? Hopelijk vinden jullie het leuk ^^ Like en Comment en ja doe je ding hihi. Doehgg

You can't break me... {E.F}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu