"Jij gaat wat voor ons doen." zegt een lange jongen tegen me. Ik kijk ze bang aan. We staan buiten bij een schuurtje. "Je hebt een broer eh? Hoe oud is hij?" vraagt een kleinere jongen. "19." zeg ik snel. Ze lachen. Een jongen haalt een fles drank uit zijn tas, en gooit hem naar mij. "Opdrinken." zegt er één streng. Ik schud hevig mijn hoofd. "Je gaat hem nu leegdrinken. Anders vertellen we alles tegen je broer. En dat wil je vast niet, toch?" Ik kijk naar de fles. "Nee." zeg ik zacht. "DRINKEN DAN!" schreeuwen ze. Ik schud weer nee. De jongens komen naar me toe en gieten de drank in mijn mond. Ze dwingen me om door te slikken. Ik voel de alcohol door mijn lichaam stromen. De jongens rennen weg. Ik begin te huilen en pak mijn telefoon. Ik bel Jeremy. "Hallo?" hoor ik aan de andere kant van de lijn. "Jer. Wil je me komen halen? Alsjeblieft?" Zeg ik snikkend. "Enz? Wat is er?" Ik ga op de grond zitten. "Kom me gewoon halen. Please." smeek ik. "Ja. Ik kom er meteen aan." Dan hangt hij op. Na 5 minuten zie ik iemand lopen. Het is Jer. Ik probeer te roepen. Als hij me hoort rent hij naar me toe. "Wat is er gebeurd?!" vraagt hij boos. Ik schud met mijn hoofd. "Ik ben gevallen." zeg ik terwijl ik opsta. Hij kijkt me aan. "Je liegt." Ik schud nee. Hij blijft me strak aankijken. Ik kijk naar mijn voeten. "Ik wil naar huis." zeg ik zacht. Jer knikt en brengt me naar de auto. Dan rijden we naar huis. Onderweg word niks gezegd. Dit hoeft gewoon niemand te weten.
JE LEEST
You can't break me... {E.F}
FanfictionEnzo Frieser. Een jongen van 14 jaar. Hij is verhuist, en is nieuw dit jaar. In de 3e klas van het VMBO. Zijn grote broer Jeremy is 19 en zit op het MBO. Enzo voelt zich niet op zijn gemak hier...