-Ești o rușine Taehyung!Afacerea rivalilor noștri, familia Jeon, crește pe zi ce trece iar tu stai cu mâinile în sân!Mă întreb...ești chiar atât de slab? Bate cu pumnii în birou, ironic râzând la grimasa tristă a fiului său.
-Tată...șoptește mușcându-și presat de resentimente buzele.Îmi pare rău, promit că anul acesta îl voi întrece și voi ajuta compania să crească.
-Nu, ripostează bătrânul prinzându-l de gulerul bluzei sale verzi.Îl scutură de câteva ori mârâind, lăsându-l apoi să privească o foaie plină de poze cu băiatul adversar.Va trebui să îl urmărești pe Jungkook, va trebui să îi faci viața un calvar, va trebui să fi primul.
-Să-i fac viața un calvar, repetă cuvintele încercând să analizeze fiecare poză cu băiatul șaten.Bărbatul îi ia foaia din față, lăsându-l să se holbeze la biroul alb.Scoate un sunet de dezamăgire în timp ce își analiza fiul, e mai mult decât dezamăgit se pare.Își încruțișează mâinile, lăsându-și spatele pe spătarul scaunului de piele.
-Nu uita că nu ai voie să vorbești cu el.Nu cred că vrei să ajungi ca și mătușa ta, nu?S-a îndrăgostit de rivalul ei și ne-a părăsit, am părăsit-o.Nu ai voie să fi prieteni cu rivalii.
Taehyung dă dezaprobator din cap, desigur nu voia să ajungă ca și mătușa sa, nu voia să fie ignorat de întreaga familie și să fie uitat pe vecie din vina unei rivalități idioate.
Se ridică subtil de pe scaun, încercând să plece; bătrânul împingându-l înapoi cu palma sa.
-Nu vreau să îmi uit fiul.Taehyung înghite în sec, simțind cum privirea tatălui său se schimba rapid; devenise din ce în ce mai răutăcios și dezamăgit.Imaginea sa, firma sa și banii săi erau mai importanți decât propriul fiu, proporia să viață.
De când se știe Taehyung era acolo unde se afla Jungkook, la fiecare concurs fiecare curs, el era acolo cu ochii pe el.Nu îl știe ca persona, și nici dacă ar vrea să îl cunoască nu ar putea.***
Jungkook se uită speriat în jurul său sperând ca nimeni să nu îi vadă.Strânge din dinți, din nou împingându-l pe șaten pe jos, Taehyung încă chinuindu-se să îi tragă dosarul negru din mâini.-Vrei să mori!Îl lovește cu pumnul dar Taehyung se ferește râzând, dându-și ochii perspicace peste cap.Jeon părea mai nervos ca niciodată.
Trage încă o dată de dosarul negru, Taehyung rânjind și fugind ca la maraton înspre ieșire.Îl aude pe Jungkook înjurând din calea afară, mici bufnituri însoțindu-i țipetele de ascuțite.
Fugise pe holurile universități, priviri mirate urmărindu-l până în cantină.Drama famililor Kim și Jeon era foarte populară prin unvieristate, toată lumea știind mica istorioară dintre cei doi copii de milionari.
-Unde fugi așa?Namjoon, fiul unuia din cei mai buni avocați, prieten cu Taehyung, rânjește trăgându-l pe șaten pe locul liber de lângă el.Se uită întrebător la dosarul negru, dând din umeri nonșalant.
-Mă întreb...cum de nu îți urăști viața?
Taehyung oftează rușinos, așezându-se lângă Namjoon, acesta împingandu-i o sticlă de apă în față.
-Mersi, dă din cap lăsând dosarul pe masă, deschizând însetat sticla de apă.
Namjoon îi ia dosarul, deschizandu-l cu mare atenție sub privirea lui Taehyung.
-Taehyung... Murmură Namjoon, strâmbând din nas.De ce ai furat astea de la Jeon?Râde înăbușit, trântind dosarul în fața șatenului care aproape își scuipase apa din gură.Mijește ochii pentru a vedea în locul informaților niște desene în creion și o fișă de înscrieri la cursul actorie.
-Aish, ce naiba?De obicei își ține informațiile în dosarul negru, își trântește capul peste desene plângându-se, fiind confuz și obosit de greșelile sale.Tata o să mă omoare dacă nu îi aduc statisticile companiei astăzi...
-Am o idee Taehyung.De ce nu vorbești cu Jeon? Dacă devi prieten cu el poate te va ajuta cu problemele tale...Spune Namjoon gesticulând, Taehyung privindu-l de jos, stând cu capul pe masa plină de desene.
-Namjoon!Ești nebun?Vrei să fiu dezmoștenit? Răbufnește Taehyung, prin faptele sale refuzând ideea periculoasă pe care prietenul său i-o recomanda cu un zâmbet larg pe față.Namjoon îl bate peste cap, aruncându-i un pătrățel de carton, pe el fiind scrisă adresa unei cafenele în centrul Seulului.Șatenul o învârte pe degete, analizând adresa cu buzele lipite într-o linie orizontală.
-Ce-i cu asta Namjoon?
-Cafeneaua unde își petrece timpul, trec mereu pe acolo înainte să merg acasă.
-Și cu ce naiba o să mă ajute?Se răstește, fiind exasperat de ideile idioate ale lui Namjoon.
-Faci ce vrei...Trebuie să plec, am un curs, se ridică leneș de pe scaun; făcându-i cu mâna băiatul în timp ce părăsea cantina.***
-Macchiato?Seokjin întrebă de cum tânărul se așează posomorât pe scaunul său obișnuit.Își întinde brațele pe tejghea, rezemându-și bărbia pentru al privi pe băiat.
-Americano, oftează; zâmbindu-i sarcastic barmanului.Seokjin îi pune în față cafeaua dorită, așteptând altă reacție din partea prietenului său.Șatenul rămase împietrit, murmurând cuvinte greu de înțeles.Cafeneaua era goală, Jungkook având grijă să vină mereu la ora potrivită, nevrând să fie în centrul atenției.Posomorât soarbe o gură de cafea, cu ochii înegriți de furie privind ceasornicul care parcă mergea cu încetinitorul.
-Ya, Jeon Jungkook!Clopoțelul zgomotos al cafenelei sună.Jungkook ridicându-se pe coate pentru al vedea pe cel care îi strigă numele.
Simte cum pumnii i se încoardă, iar pupile i se dilată.Vederea rivalului său nu era una plăcută, niciodată nu era.Găsise în sfârșit liniștea de care avea nevoie dar fără nici-o rușine el vine din nou pentru ai strica ziua.
-Vreau să vorbesc cu tine.Îi flutură dosarul negru cu un zâmbet șters, îndemnându-l din nou pe băiat la altă ceartă copilărească.
-Cred că glumești!Prinde într-o clipită de dosarul negru trăgând de el și de brunet înspre el, între ei rămând o mică distanță.Renunță.
-Lasă-mă să îți spun ce am de zis sau...vrei să rămâi dezmoștenit?Ai uitat de regulă?Își trece limba peste buze, încercând să îl intimideze pe băiat dar eșuează primind o privire sălbatică in schimb.
-Dar tu!Exclamă exasperat Jungkook.Tu ai uitat?
-Voi fi mai mult decât bucuros dacă ai da greș, așa cum fac eu mereu."Vezi tu, nu vreau să fiu dușmanul tău."
_______________________________________
Alt capitol, sper că vă place!Va rog, lăsați-vă părerea.Lol, știu că capitolul e cam scurt și că e cam nasol, dar asta e :)).
CITEȘTI
Childhood Enemies/Vkook
FanfictionÎnvățați să se urască. Kim Taehyung și Jeon Jungkook, fii a doi mari oameni de afaceri se războiesc de când sau născut.Familia Jeon și familia Kim fiind dușmani de foarte multe decenii.Ce se întâmplă atunci când unul e mai bun decât celălalt?Dar atu...